خبرگزاری کار ایران

مورینیو: رابطه‌ام با بازیکنان خوب است و این شایعات دروغ است

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۷۲۹

هنگامی که از ژوزه مورینیو سوال شد که آیا منچستریونایتد می‌تواند در این فصل فاتح لیگ برتر شود، او پاسخی رمزآمیز داد و گفت که مردم تا ماه نوامبر پاسخشان را خواهند گرفت.

به گزارش ایلنا، مربی منچستریونایتد گفته بود که اگر تا پایان پنجره نقل و انتقالات، بازیکنی به یونایتد اضافه نشود، آنها فصل دشواری را پیش رو خواهند داشت. در نهایت بازیکن جدیدی به یونایتد نیامد.

از مورینیو سوال شد که آیا تیمش برای رقابت با منچسترسیتی به اندازه کافی خوب است یا نه، مورینیو گفت که سه، چهار ماه نخست فصل نشان خواهند داد که چه خواهد شد: «تا آخر نوامبر یا دسامبر، دیگر نیاز به حرفی از کسی نخواهید داشت و خودتان خواهید دید که کدام تیم‌ها نامزد فتح لیگ برتر هستند.

در حال حاضر حرف زدن مهم نیست. بگذارید فوتبال بازی کنیم و بعد تا آخر نوامبر یا دسامبر خواهیم دید که چه می‌شود. در آن هنگام متوجه می‌شوید که کدام تیم‌ها گزینه قهرمانی هستند.»

مورینیو 68 میلیون پوند صرف خرید فرد، دیوگو دالوت و لی گرانت کرده است اما گفته که دو بازیکن دیگر هم می‌خواست. او یک مدافع میانی و یک بال راست می‌خواسته است اما در آخرین هفته‌های نقل و انتقالات، اتفاقی برای یونایتد نیفتاد و بازیکنی به جمع این تیم اضافه نشد.

به این ترتیب مورینیو فصل را با تیمی آغاز می‌کند که بسیار شبیه به تیمی است که فصل گذشته 19 امتیاز کمتر از منچسترسیتی کسب کرد. او با این حال می‌گوید که ناامید نیست: «من بازیکنانم را دارم و بازیکنانم را دوست دارم. من می‌خواهم با بازیکنانم کار کنم. یک دروغ را اگر هزار بار هم تکرار کنید باز هم دروغ است اما مردم تصور خواهند کرد که آن حرف حالا درست است! اینکه شما هزار بار بگویید که رابطه من با بازیکنانم خوب نیست، دروغ است و اگر هزار بار تکرار شود باز هم دروغ خواهد بود. من بازیکنان و گروهی که در اختیار دارم را دوست دارم. من از فصل پیش لذت بردم. ما مبارزه کردیم تا در آن رتبه فصل را به پایان برسانیم. ما توانستیم بهترین رتبه یونایتد در پنج، شش سال گذشته را کسب کنیم. من از این فصل هم لذت خواهم برد.»

تیم مورینیو با بازگشت پل پوگبا و آنتونی مارسیال قوی‌تر هم شده است. مارسیال تور پیش‌فصل یونایتد در آمریکا را ترک کرد و سپس بیش از یک هفته هم برای تولد فرزندش به پاریس رفت. مورینیو گفت: «مارسیال عملا پیش‌فصل نداشته است. او 9 روز از پیش‌فصل را تمرین نکرد. فوتبال هم بازی نکرد. مطلقا هیچ چیز. او جزو آن دسته از بازیکنانی است که پیش‌فصل نداشته‌اند. اوضاع به همین سادگی است. او باید از نو آغاز کند. زمانی که 9 روز حتی یک دقیقه تمرین نمی‌کنید یا بازی نمی‌کنید، باید برگردید و کار را با سایرین آغاز کنید.»

او درباره پوگبا هم گفت: «پوگبا دوشنبه آمد. او خوشحال بود و سرافراز. او مشتاق کار است. پوگبا دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه عالی کار کرد و یکی از بازیکنانی است که باید با او صحبت کنم تا ببینم از نظر فیزیکی و ذهنی چطور است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز