خبرگزاری کار ایران

انتقاد شدید مورینیو از عملکرد نقل و انتقالات تابستانی منچستریونایتد

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۹۲۶

سرمربی شیاطین سرخ با وجود اولین برتری فصل جدید مقابل لسترسیتی از روند مدیران باشگاه منچستریونایتد در بازار نقل و انتقالات تابستانی ناراضی است و می‌گوید او با چنین شرایطی در فصل سختی قرار دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از مترو، ژوزه مورینیو تصمیم داشت یک مدافع میانی به ترکیب تیمش ملحق شود و در این راستا به توبی آلدرویرلد، جروم بواتنگ، هری مگوایر و حتی گودین پیشنهاد ارائه کرد اما در خرید آنها ناکام بود. یونایتد شب گذشته لسترسیتی را با نتیجه دو بر یک در اولین دیدار فصل جدید خود شکست داد اما سرمربی ناراحت است که اختلاف مدیران باشگاه با او به روند نتیجه گیری تیمش ضربه می‌زند.

مورینیو در پاسخ به سوال خبرنگار اسکای که بدون خرید بازیکنان روزهای سختی پیش رو دارد یا خیر، پاسخ داد: البته، این سخت خواهد بود. من فکر می‌کنم این فصل سخت برای همه خواهد بود، نه فقط برای ما. برای ما یک فصل دشوار خواهد بود زیرا برنامه‌هایم را ارائه کردم و این برای چند ماه بود. اما به یکباره خودم را در مسابقه آغازین لیگ برتر دیدم، با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، من خودم را در وضعیتی پیدا کردم که فکر نمی‌کردم در آن حضور داشته باشم، با این حال فکر می‌کنم این آخرین باری باشد که درباره آن صحبت می‌کنم. به هر حال نقل و انتقالات تمام شده و بیشتر از این درباره آن صحبت نمی‌کنم. 

سرمربی پرتغالی درباره رابطه‌اش با اد وودوارد، مدیر باشگاه اظهار داشت:" این فوتبال است. این مدیریت فوتبال است. من فکر می‌کنم فوتبال در حال تغییر است و احتمالا مدیران فوتبال باید بیشتر از سرمربیان نامیده شوند."

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز