خبرگزاری کار ایران

سه خرید با ۸۳ میلیون یورو

بحران جدی در یکقدمی آقای خاص؛ خطری که منچستریونایتد را تهدید می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۷۰۴

سرمربی منچستریونایتد در تابستان امسال تنها سه خرید داشته و بخش بزرگی از خواسته‌های او برطرف نشده است.

به گزارش ایلنا، یازده روز تا شروع فصل جدید لیگ برتر و 10 روز به پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است اما ژوزه مورینیو چند کلید گم شده در ترکیب مدنظرش دارد. این سرمربی ناکامی در خرید بازیکن تابستانی را رد نکرد: "لیست پنج نفره بازیکنانی که به خرید آنها علاقه مند بودم را چند ماه پیش به باشگاه ارائه کردم اما در حال حاضر هیچ کدام آنها اینجا نیستند. من مایلم دو بازیکن دیگر داشته باشم. اما فکر نمی‌کنم که اتفاق بیفتد، اما امیدوارم حداقل یکی از آنها را داشته باشم."

شکست 4 بر یک مقابل لیورپول در میشیگان منچستریونایتد و اعتراض طرفداران را منفجر کرد. آنها پیش از این برابر آمریکا به تساوی یک بر یک، سن خوزه بدون گل و آث میلان یک بر یک دست پیدا کرده بودند. اختلاف بین سرمربی پرتغالی و اد وودوارد رئیس باشگاه منچستریونایتد واضح است؛ مورینیو اخیرا گفت:" من یک چیز می‌خواهم و چیز دیگری اتفاق می‌افتد."

بحران جدی در یکقدمی آقای خاص؛ خطری که منچستریونایتد را تهدید می‌کند

منچستر در تابستان امسال سه خرید داشت: فرد با قیمت 59 میلیون یورو از شاختار دونسک، دیگو دالوت 22 میلیون یورو از پورتو و لی گرانت 2 میلیون یورو از استوک سیتی.

63 میلیون یورویی که منچستریونایتد در بازار نقل و انتقالات پرداخت کرده از لیورپول (195 میلیون) و وستهام (95 میلیون) کمتر است. آقای خاص در این باره گفته:" سطح ما همانند بازیکنان لیورپول و چلسی نیست. اگر ما بخواهیم برای قهرمانی در انگلیس مبارزه کنیم باید بازیکن بخریم و قرارداد بازیکنان را تمدید کنیم." 

از زمانی که سرمربی سابق رئال مادرید به منچستریونایتد ملحق شده برای 11 بازیکن 433 میلیون یورو پرداخت کرده و از شش تیم برتر اروپا از این حیث عقب مانده است: منچسترسیتی 601، بارسلونا 572 میلیون، یوونتوس 571 میلیون، پاری سن ژرمن 561 میلیون، چلسی 450 میلیون و لیورپول 449 میلیون یورو.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز