خبرگزاری کار ایران

فیروز کریمی: سپیدرود غیرقابل پیش‌بینی است/ 4 بازیکن خودم را ندارم

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۲۸۰

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز، بازی مقابل سپیدرود رشت را غیرقابل پیش بینی قلمداد کرد.

به گزارش ایلنا، فیروز کریمی در نشست خبری قبل از بازی مقابل سپیدرود رشت با بیان اینکه فردا یک دیدار غیرقابل پیش‌بینی پیش رو داریم، اظهار داشت: همه ایرانیان در همه ارکان حق‌طلب هستند و این موضوع باعث می‌شود که آنها غیر قابل پیش‌بینی باشند. همین اتفاق باعث می‌شود که نتیجه دیدار فردای ما مقابل سپیدرود هم غیرقابل پیش‌بینی باشد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در ادامه اظهاراتش اضافه کرد: سپیدرود تیم قابل احترامی است و خوب فوتبال بازی می‌کند اما در آغاز فصل برخی مشکلات برای این تیم ایجاد شد. با این حال ما با همان نگاه تیم سال قبل به این تیم می‌نگریم.

وی در ادامه افزود: من هر دو بازی سپیدرود را دیده‌ام و آنها در این بازی دچار بدشانسی شده‌اند. ممکن است شما بگویید بدشانسی نمی‌تواند اینگونه باشد اما من می‌گویم ممکن است بدشانسی حتی بدتر از این باشد.

کریمی با اشاره به تساوی هفته گذشته مقابل صنعت نفت، ابراز داشت: در هفته گذشته در دقایق آخر گل خوردیم در صورتی که اصلا استحقاق دریافت آن گل را نداشتیم. ما تلاش خود را می‌کنیم اما نتیجه دست خداست، امیدوارم این بدشانسی از تیم ما رخت ببندد و در پایان مسابقه به آنچه که استحقاق آن را داریم برسیم.

فیروز کریمی با تاکید بر اینکه برای بازی فردا چند بازیکن را به دلایل مختلف در اختیار ندارد، تصریح کرد: تعدادی از آنان بنا به دلایلی که برای خودشان دارند به صورت غیر رسمی از تیم جدا شده‌اند. ما تلاش کردیم آنها را به تیم اضافه کنیم اما تاکنون این اتفاق رخ نداده است.

سرمربی سبزقباهای فوتبال تبریز در ادامه خاطرنشان کرد: دلایل این موضوع را در زمان مناسب بیان می‌کنم اما اگر شب بازی این مسائل را بگویم ممکن است تأثیر منفی روی روحیه تیم بگذارد و نمی‌توانم این مسائل را بیان کنم. با این حال ما ۴ بازیکن خود را در اختیار نداریم و ۲۰ تا ۳۰ درصد با ما نیستند. مصدوم و محرومی نداریم چون در اوایل مسابقات حضور داریم اما با موجودی خود کارمان را پیش می‌بریم.

یادآور می‌شود، دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و سپید رود رشت، فردا – پنج‌شنبه۱۸مرداد- از ساعت ۱۸:۱۵ در استادیوم بنیان دیزل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز