خبرگزاری کار ایران

امیدوارم حواس فتحی به آکادمی هم باشد

نوازی: شفر زیادی کنار خط به بازیکنان استرس می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۰۲۲

پیشکسوت آبی‌ها معتقد است شاگردان وینفرد شفر در هفته‌های آینده عملکرد بهتری خواهند داشت.

به گزارش ایلنا، محمد نوازی سرمربی فصل گذشته امیدهای استقلال معتقد است این تیم در بازی‌های پیش رو عملکرد بهتری خواهد داشت. نوازی خریدهای جدید استقلال را هم خوب توصیف کرد و همچنین گلایه‌هایی هم نسبت به عملکرد افتخاری مدیرعامل وقت در قبال تیم‌های پایه داشت.

* شرایط استقلال را در دو بازی اول لیگ چطور دیدید
استقلال شرایط خوبی پیدا کرده است به خصوص در بازی دوم که چند بازیکن جوان هم در ترکیب تیم حضور داشتند البته من فکر می‌کنم استقلال نیاز به زمان دارد تا به آ‌مادگی برسد چون در این تیم تغییرات زیادی صورت گرفته است. البته شفر مربی حرفه‌ای است کنار این بازیکنان جوان بازیکنان باتجربه را نیز قرار داده است.

* جوانگرایی در استقلال را چطور دیدید
جوانگرایی کردن خیلی خوب است اما تیم‌های استقلال پرسپولیس شرایط خودشان را دارند و باید به مرور زمان این اتفاق بیفتد. چون این تیم‌ها هم هوادار دارند و هم رسانه آنها را دنبال می‌کنند. فکر می‌کنم تنها نکته منفی استقلال که مسئولین باید به آن رسیدگی کنند این است که شفر زیادی کنار خط به بازیکنان استرس می‌دهد و این خیلی بد است. در بازی مقابل ذوب آهن فکر می‌کنم دقیقه 75 بازی بود که 10 نفره شدیم و بعد از آن دیگر حتی یک موقعیت گل هم نداشتیم و این نشان می‌دهد که تیم آن آرامش لازم را ندارد.

* قبول دارید استقلال خریدهای خوبی داشته است
با حرف شما موافقم مرتضی تبریزی در چند سال اخیر یکی از بهترین مهاجمان فوتبال ایران بوده است همچنین نیومایر که خارجی است و به تازگی به تیم ملحق شده رزومه بسیار درخشانی را در کارنامه دارد. فکر می‌کنم هر دوی آنها می‌تواند در ادامه بازی‌های لیگ به استقلال کمک کنند.

* شما منتقد افتخاری و توفیقی در استقلال بودید
فکر می‌کنم یکی از بهترین تصمیماتی که گرفته شد رفتن این دو از استقلال بود امیدوارم در آکادمی استقلال هم همین اتفاق بیفتد حیف است تیم بزرگی چون استقلال در آکادمی‌اش اتفاقاتی بیفتد که شان باشگاه را زیر سوال ببرد.

* افتخاری در مصاحبه‌ای گفته بود نوازی باید ممنون وی باشد که او را به استقلال آورد
خوشحال می‌شوم که ایشان اتفاقاتی که در تیم‌های پایه استقلال افتاده است را عنوان کند. خوب است مردم از ریز اتفاقات آگاه شوند البته من بعید می‌دانم که ایشان چنین حرفی را زده باشد

*البته ایشان گفت قرارداد نوازی را در تیم‌های پایه اضافه هم کردم
ایشان چه کمکی به من کرده است فقط هدایت امید استقلال را به من سپرد در حالی که منصوریان هم خواهان آمدن من به استقلال بود. اتفاقا من از افتخاری گله دارم به خاطر اینکه قرارداد من صد میلیون تومان بود اما توفیقی 50 میلیون از قرارداد من را کم کرد بدون اینکه دلیلی برای آن داشته باشد به کادر فنی من هم نفری 10 میلیون تومان پرداخته شده بود. در آن پول‌های میلیاردی که در استقلال هزینه می‌شد صد میلیون تومان پولی به حساب نمی‌آید. اگر دنبال لابی‌ کردن در استقلال بودم قطعا الان یک سمت خوب در تیم گرفته بودم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز