خبرگزاری کار ایران

فراز امامعلی در گفت و گو با ایلنا:

جلالی گفته بود اسیر جوسازی استقلالی‌ها نشوید / ما باید برنده می‌شدیم

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۵۰۷

مهاجم پیکان تهران می‌گوید بازیکنان استقلال برخلاف شایعاتی که مطرح شده بود بازی مستحکمی را به نمایش گذاشتند.

فراز امامعلی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره دیدار شب گذشته مقابل استقلال تهران گفت: بازی خیلی بسته بود و دو تیم اینطور بودند. استقلال به نظرم شبیه به آنچه جوسازی کرده بود، نبود. فکر می‌کنم استخوان بندی تیم آنها متشکل از بازیکنان سال گذشته بود و غیر از مهره، آنها دوست داشتند فشار را اینطور از روی دوش خود بردارند که اگر شکست خوردند بگویند ما بازیکن نداشتیم.

او ادامه داد: بازیکنان ما هم اکثرا جوان هستند؛ آقا مجید با ما صحبت کردند و گفتند که اسیر جوسازی‌ها نشوید و دیدیم که واقعا اینطور بود. احساس می‌کنم بحث اصلی روی مدیریت آنها بوده و تماشاگران هم مقداری به بازی جو دادند. به نظرم ما باید برنده می‌شدیم، من هم یک موقعیت خوب را خراب کردم.

مهاجم پیکان درباره فرصت تک به تک عالی که برای گشودن دروازه استقلال داشت، عنوان کرد: در آن صحنه تعادلم از دست رفته بودم و نتوانستم خوب ضربه بزنم. چون وریا غفوری و خسرو حیدری در سمت راست بازی می‌کردند اکثر حملات آنها از این جناح بود که فرشید اسماعیلی هم به آنها اضافه می‌شد؛ مجبور بودم برای دفاع کردن تا خط دفاعی خودمان بیایم و فاصله زیادی را برای بازگشت به زمین حریف طی کنم. به همین دلیل ضربه آخری که باید به دقت می‌زدم متاسفانه خراب شد اما بازی به بازی تیم ما بهتر می‌شود و بهترین عملکردمان را انجام می‌دهیم.

مهاجم پیکان خاطرنشان کرد: ما تیم جوانی داریم که با وجود جدایی بازیکنان خوب، مهره‌های جدیدی به آن اضافه شده‌اند و مقداری هماهنگی بین آنها چند بازی زمان می‌برد. ما سال گذشته چندین بازی پشت سر هم برنده شدیم و اگر بخواهیم به روند سال پیش دست پیدا کنیم مقداری زمان می‌برد.

امامعلی درباره پیش بینی جایگاه نهایی پیکان در لیگ هجدهم عنوان کرد: فکر می‌کنم امسال خیلی بهتر از دو فصل گذشته باشیم و امیدواریم امسال مقام بهتری را کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز