خبرگزاری کار ایران

جلالی: بودجه کافی برای رفیعی نداشتیم / امسال فصل متفاوتی خواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۱۹۵

سرمربی پیکان تهران در نشست خبری پس از دیدار برابر استقلال از عملکرد شاگردانش تمجید کرد.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی پس از تساوی بازیکنانش مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی، گفت: ما در دفاع تیم خوبی بودیم ولی آنقد در حمله خوب نبودیم که بازی را ببریم در این حد خوب بودیم که مساوی به دست بیاوریم. فکر نمی کنم همین امتیاز چیزی بدی باشد و همین نوید روزهای بهتری را برای پیکان می‌دهد. شما خواهید دید که ما فصل بزرگ و متفاوتی خواهیم داشت. کاری که امروز بازیکنان ما در فاز دفاعی انجام دادند امیدوار کننده بود.

جلالی درباره پیوستن سروش رفیعی به پیکان گفت: هم من دوست داشتم و هم سروش. مدت‌ها در ارتباط بودیم و به باشگاه هم برای مذاکره آمد اما بوجه کاملا متوسطی داریم و آن چیزی که باشگاه میتوانست پرداخت کند جوابگوی چنین بازیکنی نبود؛ روز آخری که با او صحبت کردم مبلغی که باشگاه در نظر نگرفته بود را به او نگفتم اما اعلام کردم که بودجه مدنظر او را نداریم.

جلالی در پاسخ به این سوال که تیم نیاز دارد در کدام پست تقویت شود، عنوان کرد: برای آینده خیلی نمایش امروز ما امیدوار کننده بود. اگر ما می‌توانستیم در دو سال گذشته تنها بازیکنان خودمان را حفظ می‌کردیم می‌شد، مدعی خیلی قوی باشیم. بازیکنانی که فصل گذشته و این فصل از ما جدا شدند؛ کار سختی است که دوباره یک تیم دیگر درست کنیم. این پروسه سختی است و گله ای ندارم اما سعی می‌کنیم دوباره تیم خوبی بسازیم. فکر می‌کنم امروز موقعیتی به حریف ندادیم که بازیکنان سطح بالای دارد و اگر می‌توانستیم در حمله بهتر باشیم حتی شانس پیروزی هم داشتیم.

سرمربی پیکان درخصوص عملکرد خط تهاجمی شاگردانش در بازی امشب اظهار داشت: ما خودمان در بخش حمله هماهنگی نداشتیم. وقتی تیمی 7 بازیکن را از دست می‌دهد سرمربی باید تیم بعدی را اولویت بندی کند و امروز اولویت دفاع بود. روی آن چیزی که کار کردیم امروز جواب مثبت گرفتیم و در آینده سعی می‌کنیم آن را پیش ببریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز