خبرگزاری کار ایران

وحید شیخ ویسی در گفت و گو با ایلنا؛

تصمیم گرفتم در تیمی دور از حاشیه باشم / از انتخاب تیم جدیدم بسیار خوشحالم

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۰۷۶

دروازه بان تازه وارد پیکان تهران ابراز امیدواری کرد به همراه تیم پایتخت نشین دور از حاشیه برای نتایج موفق تلاش کند.

وحید شیخ ویسی در گفت و گو با ایلنا، درباره انتخاب باشگاه پیکان و عقد قرارداد با این تیم عنوان کرد: بعد از چند سال سختی که در نفت و استقلال خوزستان داشتم امسال تصمیم گرفتم در جایی باشم که آرامش دارد و دور از حاشیه است. در این دوسالی که پیکان در لیگ برتر حضور داشته نشان داده تیمی با شخصیت و مدعی است و بسیار خوشحالم که پیکان را انتخاب کردم.

او ادامه داد: صد در صد روزهای خوبی برای پیکان رقم می‌خورد و آقای جلالی همیشه نشان داده‌اند تیم‌هایشان برای بهترین نتایج می‌جنگند. ان شاء الله امسال هم اینگونه باشد.

شیخ ویسی درباره مطالباتش از استقلال خوزستان گفت: پرداخت نشده و باید از طریق قانونی وارد شوم بلکه بتوانم دریافت کنم. از نفت تهران هم طلب داشتم اما مطمئنا هیچ چیزی عاید ما نمی‌شود.

او درباره رقابت با رحمان احمدی برای قرار گرفتن در چارجوب دروازه پیکان عنوان کرد: تمام تلاشم را می‌کنم و هر چه قسمت باشد همان اتفاق می‌افتد.

شیخ ویسی درباره علاقه به حضور در ترکیب تیم ملی برای جام جهانی روسیه گفت: به دروازه بان‌های دعوت شده به تیم ملی تبریک می‌گویم و امیدوارم موفق باشند. دوست داشتم در امسال ملی پوش باشم اما زمانیکه یک اردو هم در تیم ملی نبودم به آن فکر نمی‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز