خبرگزاری کار ایران

جلالی: من 30 سال است در شرایط کنونی استقلال مربیگری می‌کنم/ هر مربی کنار زمین شلوغ می‌کند از داوری سود می‌برد

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۸۹۱

سرمربی پیکان در مورد تقابل تیمش مقابل استقلال در هفته نخست لیگ صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مجید جلالی با حضور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با استقلال اظهار داشت: با ذهن کاملا امیدوار و امیدوار و روحیه بالا می‌خواهیم لیگ جدید را شروع کنیم. ما دوره آماده‌سازی خوبی در طول تعطیلات داشتیم. 8-7 بازیکن از جمع ما جدا شدند اما بیش از پیش به این تیم امیدوارم. بچه‌های ما می‌خواهند جلوی استقلال ثابت کنند که بهتر از گذشته هستند و این را در زمین به خوبی نشان خواهند داد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود استقلال نفرات با کیفیت خود را از دست داده و ضعیف شده است، افزود: ما اسیر فضاسازی‌ها نمی‌شویم، لازم است یادآوری کنم استقلال تیم کوچکی نیست که با 2-3 بازیکن از دست داده کیفیتش پایین بیاید. فصل گذشته هفته 29 با این تیم بازی کردیم و من 7 بازیکن اصلی خودم را نداشتم ولی بازی کردیم و خوب بازی کردیم و تا دقیقه 94 هم بازی مساوی بود. اگر استقلال یک بازی در این شرایط قرار گرفته است من 30 سال در چنین موقعیتی کار می‌کنم.فردا اکثر بازیکنان استقلال حضور دارند و خواهشی که دارم این است که سعی نکنید بازی را لوث کنید.

سرمربی پیکان در مورد وضعیت داوری‌های لیگ گفت: من قبلاً هم اشاره کرده بودم که مسئولیت کمیته داوران بسیار سنگین است چون همانطور که قبلا گفتم باوری در بین مربیان ایجاد شده که به لیگ‌های پایه و تیم‌های پایین‌تر هم سرایت کرده که اگر مربی در کنار زمین شلوغ‌کاری کند سود می‌برد و این برای آینده فوتبال ما خطرناک است. ما باید از این موضوع جلوگیری کنیم و از لیگ برتر باید شروع شود. خواهش من از کمیته داوران این است که در این زمینه خیلی قوی وارد عمل شود که منِ مربی فکر نکنم با شلوغ کردن کنار زمین سود می‌کنم.

جلالی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند شرایط استقلال با توجه به تغییرات زیاد چگونه است، گفت:  همیشه این را بدانید تیم معمولی را هم پیراهن استقلال بر تنش کنید پارامترهای موفقیت بیشتری دارد و پرسپولیس هم این خصوصیت را دارد. پارامترهای این دو تیم بیش از تیم‌های دیگر است و مجبورند که همیشه خوب باشند. هیچ وقت تیم‌های بزرگ درگیر جدایی 3-2 بازیکن نمی‌شوند.

وی در پایان با اشابه به جدایی 2 بازیکن خارجی فصل گذشته این تیم عنوان کرد: پروسه شناخت روی بازیکن خارجی خیلی ضعیف است. مثلاً فیلم بازی بازیکنان را در اختیار من قرار می‌دهند و من هم رزومه‌اش را از اینترنت می‌بینم. شما نمی‌توانی به شش ماه یا یک سال قبل بازیکن نگاه کنی. بیشتر این نفرات خودشان و مدیر برنامه‌هایشان راضی به تمرین مقابل ما نمی‌شوند و به همین دلیل بازیکنان با کیفیت جذب نمی‌شوند. هر دو بازیکن سال گذشته ما مورد توجه‌مان بودند ولی راضی به بستن قرارداد بلند مدت نشدند و با ریال قرارداد بندند، ما نتوانستیم با دلار قرارداد ببندیم و جدا شدند. آنهم بازیکنانی که راضی به تست دادن هم نمی‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز