خبرگزاری کار ایران

سوگواری و فریاد بس است/ سوال بزرگ از مدیران باشگاه استقلال؟

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۵۰۳

استقلال هنوز نتوانسته مهره های مورد نیاز خود را به خدمت بگیرد.

به گزارش ایلنا، استقلال در چارچوب هفته اول رقابت های لیگ برتر با نتیجه مساوی 0-0 در برابر پیکان متوقف شد و همین اول کاری دو امتیاز خانگی را به هدر داد. این اتفاق در حالی رخ داد که ستاره های زیادی از این تیم غایب بودند و هر کدام به دلیلی نمی توانند برای همیشه یا مدتی معلوم و نامعلوم با لباس آبی استقلال به میدان بروند.

همین اتفاق باعث شده تا هواداران استقلال به شدت نگران باشند و در بازی جمعه شب هم خشم خود را حسابی روی سکوها نشان دادند. سرور جپاروف، امید نورافکن، امید ابراهیمی، مامه بابا تیام، مجید حسینی(احتمالا) جدا شده ها هستند. روزبه چشمی، داریوش شجاعیان و محسن کریمی هم تا مدتهای مدیدی نمی توانند بازی کنند؛ خریدهایی چون آقاخان و تیموری هم با مصدومیت لباس آبی را بر تن کردند. همه اینها در کنار هم باعث شده تا تیم شفر خلوت تر از حد ممکن باشد.

نکته نا امید کننده این است که حالا تمام فکر و ذکر به بازیکنان بار سفر بسته متوجه شده است. آنها به مدیران و وزارت ورزش معترض هستند و مدیریت باشگاه هم انرژی خود را روی شکایت از حسینی و تیامن گذاشته است و می خواهد هوادارانی که از روی ناراحتی در ورزشگاه ناسزا گفتند را شنایی کند. آنها گویا به کل فراموش کرده اند که بازیکنان مذکور به هر دلیلی در اختیار استقلال نیستند و برای ادامه حیات و رقابت با رقبای سر تا پا تجهیز شده، باید مهره های جایگزین را به خدمت بگیرند. آن هم در این مدت کوتاه باقی مانده تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی.

مسئولان و مدیران استقلال باید بدانند که رقیب سنتی شان با علم به محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی تمام مهره های مورد نیاز خود برای نیم فصل دوم را از الان پیش خرید کرده اند ولی آبی ها درگیر درگیری های دو سر باخت هستند. حدود 40 روز تا پایان نقل و انتقالات باقی مانده است اما اگر تا آن زمان قرار باشد پروسه جذب بازیکن ادامه دار باشد؛ حدود 5 یا 6 بازی لیگ آمده و رفته و امتیازات زیادی جا به جا شده است. پس باید سریع تر وارد عمل شد.

تیام رفته و تبریزی سهل الوصول ترین گزینه برای خرید است و استقلالی ها اگر تردیدی در جذب او ندارند می بایست هر چه سریع تر وارد عمل شوند. جپاروف رفته و تاثیر نبودنش را به وضوح در بازی پیکان همه مشاهده کردند. نئومایر آلمانی کسی بود که خیلی حرف از خریدش زده شد و اگر تصمیم جدی در این راه وجود دارد می توان با جذب این هافبک 32 ساله تا حد زیادی مشکلات میانه میدان را هم مرتفع کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز