خبرگزاری کار ایران

نریمان جهان: می توانستیم در ضد حمله ها به استقلال گل بزنیم/سه چهار هفته زمان می برد تا آماده شویم

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۳۲۱

هافبک اسبق پرسپولیس و تراکتورسازی درباره دیدار با استقلال صحبت کرد.

به گزاری ایلنا، تیم فوتبال پیکان تهران در چارچوب هفته نخست رقابت های لیگ برتر به مصاف استقلال تهران رفت و در ورزشگاه آزادی به تساوی ارزشمند بدون گل دست پیدا کرد. سامان نریمان جهان بازیکن جدید خودروسازان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره این دیدار اظهار داشت: بازی خوبی بود و عملکرد قابل قبولی را مقابل تیم خوب استقلال داشتیم و به تساوی رسیدیم.

وی در ادامه افزود: بعضی بازیکنان از جمله من تازه به تیم اضافه شده بودیم. به نظرم نتیجه راضی کننده بود اما می توانستیم بازی را ببریم. موقعیت های خوبی را روی ضد حمله ها داشتیم اما به نتیجه نرسیدیم. با این حال بچه ها عالی کردند و انشالله همین روند رو به رشد را ادامه می دهیم تا به نتیجه دست پیدا کنیم. باید باهوش تر باشیم. می توانیم در بالای جدول حضور داشتیم و برای اهداف خوب تلاش کنیم.

هافبک پیکان درباره موقعیت هایی که این تیم روی دروازه استقلال داشت تصریح کرد:‌یک موقعیت خوب فراز اماعلی داشت که تک به تک بود و یکی دو موقعیت دیگر هم بود. با این حال هفته اول بود و زمان می برد تا تیمها هماهنگ شود و به مرز فوق العاده خود برسند به سه یا چهار هفته زمان نیاز داریم. 

نریمان جهان در پایان گفت: می خواهم در این فصل عملکرد فوق العاده ای داشتم و همراه با پیکان و زیر نظر مجید جلالی به بهترین نتایج دست پیدا کنیم. برای رسیدن به ترکیب اصلی هم تلاش می کنم و امیدوارم این اتفاق خیلی زود رخ دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز