خبرگزاری کار ایران

فتحی: مجید حسینی باز خواهد گشت / به رای نهایی کمیته انضباطی اعتراض می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۰۶۸

سرپرست باشگاه استقلتل تهران درباره پیوستن سیدمجید حسینی به تیم ترابوزان اسپور ترکیه گفت: ایشان بازیکن استقلال است و اصلا نباید می‌رفتند؛ ایشان اشتباه کردند و خود او باز خواهد گشت.

به گزارش ایلنا، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال درباره حضور در تمرین آبی ها خاطر نشان کرد: با بازیکنان و آقای شفر جلسه داشتیم. با دوستان و بازیکنان نیز صحبت کردم و به آنها بعد از تمرین خسته نباشید گفتم و اعلام کردم که هر مشکلی دارند مطرح کنید تا من برطرف کنم.

وی افزود: در بازگشت تیم از ترکیه بازیکنان را ندیده بودم و برای خدا قوت گفتن و خسته نباشید به محل تمرین آمدم.

سرپرست استقلال درباره وضعیت تیام و جپاروف و اینکه قرار بود امروز وارد تهران شوند، عنوان کرد: خیر. یکی از این دو بازیکن آخر امشب و دیگری  فردا به تهران سفر می کنند تا مذاکرات را نهایی کنیم.

او در ادامه در پاسخ به این موضوع که چرا بازیکنان بعد از جلسه با شما ناراحت بودند، عنوان کرد: هیچ مشکل خاصی با بازیکنان نیست و مشکلی نداریم.

فتحی درباره عدم دریافتی بازیکنان و این موضوع که آیا کسی به شما زنگ زد که به تمرین بیاید، افزود: کسی به من زنگ نزد که به تمرین بیایم و خودم خواستم بیایم. استقلال نیز مانند همه باشگاه ها مشکلات مالی دارد و ما به موقع پرداختی خواهیم داشت و مشکلی از این نظر وجود ندارد.

سرپرست استقلال در ادامه درباره درخواست یک میلیارد و هشتصد میلیونی ذوب آهن برای تبریزی خاطر نشان کرد: من این نامه را هنوز ندیدم.

وی درباره رای کمیته انضباطی درباره سوپرجام گفت: من رای را ندیدم و اکنون اعلام شده است. ما دوباره اعتراض می کنیم و این حق را داریم و پرونده را به کمیته استیناف خواهیم برد.

فتحی درباره وضعیت چشمی و حسینی اظهار کرد: چشمی بازیکن استقلال است و با بازگشت از مصدومیت دوباره در خدمت ایشان خواهیم بود. حسینی نیز بازیکن استقلال است و به تیم ما اضافه خواهد شد.

فتحی در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون با حسینی گفت و گو کردید و از او خواستید که به ایران بیاید، پاسخ داد: با ایشان گفت و گویی نداشتم اما ایشان بازیکن استقلال است و اصلا نباید می رفتند. ایشان اشتباه کردند و خود او باز خواهد گشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز