خبرگزاری کار ایران

فتحی در گفت وگو با ایلنا:

تیام و جپاروف فردا می آیند/ حسینی و چشمی بازیکن استقلال هستند و جایی نمی روند

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۱۶۴

سرپرست باشگاه استقلال ادعا کرد اگر حسینی به تیم دیگری برود اقامه دعوی خواهد کرد.

امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال تهران در گفت و گو با ایلنا، درباره توافق با سرور جپاروف و مامه بابا تیام اظهار داشت: این دو بازیکن فردا به ایران می آیند تا کارهای نهایی قرارداشان انجام شود.

وی در ادامه درباره ماندن یا رفتن روزبه چشمی گفت: روزبه بازیکن ماست و امروز یا فردا با او جلسه ای می گذاریم تا به توافق کامل برسیم.

سرپرست باشگاه استقلال درباره رفتن مجید حسینی به ترابوزان اسپور ترکیه و پرداخت 100 هزار دلار بابت مبلغ آزادی اش بیان داشت: این بازیکن با ما قرارداد دارد و نمی تواند با تیم دیگری قرارداد امضا کند. اگر این اتفاق رخ دهد طرح دعوی خواهیم کرد. هیچ مبلغی هم صحبت نشده و صحت ندارد.

وی درباره ادعای مدیربرنامه های سابق تیام تصریح کرد:‌من ایشان را اصلا ندیده ام که بخواهم با او صحبت کنم. اصلا چنین چیزی درست نیست.

فتحی در پایان درباره حضور در مراسم ختم پدر فرهاد و فرزاد مجیدی گفت: بله حتما فردا برای تسلی خاطر این دو عزیز و خانواده شان حضور خواهیم داشت. هم فرهاد و هم فرزاد با من در بهمن کار خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز