خبرگزاری کار ایران

اسپانیا مقابل ایران هم شانسی پیروز شد

شفر:بزرگترین مشکل برزیل، خود نیمار بود / امیدوارم که فرانسه وانگلیس به فینال برسند

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۵۵۱

سرمربی استقلال که مهمان برنامه 2018 بود، درباره مسائل مختلفی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا ، وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال تهران دربرنامه زنده 2018 با اشاره به بازیهای ضعیف تیم ملی آلمان درجام جهانی روسیه گفت: لازم است که تحولی اساسی درفوتبال آلمان بوجود بیاید.  

  وی همچنین با اشاره به نمایش بد تیم ملی اسپانیا درجام جهانی گفت: اسپانیا درجام بیست ویکم خوب نبود و بایستی تغییرات اساسی درفوتبالش انجام بدهد چراکه دربازی با ایران فقط روی یک شانس به گل رسید وچیز خاصی از اسپانیا ندیدیم.

وی درخصوص بد شانس ترین تیم جام ، تیم آلمان را نام برد و افزود: آلمان هنوز یک فرد بازیگردان مثل بکن بائر ندارد و نیاز هست که حالا تغییرات ساختاری درتیم ملی آلمان صورت گیرد.

سرمربی استقلال همچنین درخصوص دروازه بان تیم ملی آلمان هم گفت: نویر زمانی بهترین دروازه بان آلمان بوده البته یک سالی هست که مصدوم  شد و درجریان بازیهای جام جهانی خوب نبود.  البته نویر کاپیتان و بزرگ تیم ملی آلمان هم بود اما متاسفانه بازیکنان حرف شنوی از وی نداشتند .

شفر در رابطه با حضورامید ابراهیمی در استقلال گفت : امید ابراهیمی دیروز زنگ زد و گفت می خواهد از تیم برود و شاید یک تیم دیگر برود تا درآمد بیشتری داشته باشد  و این امر منصفانه هست و البته من دوست داشتم که باشد اما ابراهیمی دیگر در استقلال نخواهد بود.  

شفر درخصوص برزیل هم گفت : من اول طرفدار برزیل بودم اما بزرگترین مشکل برزیل طی چند سال گذشته نیمار بود که بیشتر یک سوپراستار هست و دربازی ها شبیه سازی میکند و این الگوی خوبی برای جوانان در آکادمی نیست.  

وی همچنین با اشاره به اینکه تیم برزیل یک تیم منسجمی نبود افزود: درتیم برزیل آشفتگی بود و بازیکنان سردرگم بودند و هیچگاه برزیل مثل برزیل دوران پله نبود و عدم هماهنگی دربرزیل باعث حذف این تیم ازجام جهانی شد.  

وینفرد شفر درخصوص فوتبال مالکانه با پرداختن به بازی ایران و مراکش گفت: دیدیم که تیم ملی ایران‌ پاس های خوبی میداد و اسپانیا درکار مالکانه موفق عمل نکرد و درفوتبال مالکانه مهم این است که شوت خوبی بزنید و یا در پاس های آخر موفق ترازحریف باشید. 

سرمربی تیم ملی کامرون در جام جهانی 2002 گفت:  مشکل تیم کامرون آماده سازی بود و نداشتن بودجه و پرداخت پول به بازیکنان هم بود و البته مشکلاتی را هم بازیکنان کامرون بوجود آوردند و در آن جام من باکامرون موفق نبودم.  

شفر همچنین ازعدم آمادگی تیم ملی آرژانتین درجام جهانی روسیه صحبت کرد وافزود: بازیکنان آرژانتین هماهنگی لازم را نداشتند و هرکدام برای خودشان بازی میکردند و مسی هم دیگر نمی توانست مثل گذشته رهبری تیم را داشته باشد و مسی ازطرفی درمقابل سرمربی قرارگرفت.

این مربی آلمانی همچنین گفت: به هرحال مسی بازیکن بزرگی است و بنظرم باید درفوتبال آرژانتین باشد و شاید درجام جهانی بعدی به خواسته هایش برسد.  

وی در رابطه عدم موفقیت تیم ملی اسپانیا در جام جهانی و اتفاقاتی که برای این تیم پیش آمد گفت: اسپانیا درجام جهانی روسیه موفق نبود و در مقابل ایران هم با شانس  برنده شد و نهایتا هم دربرابر روسیه باخت و حذف شد .

سرمربی آلمانی تیم استقلال تهران درپایان این گفت وگو با اشاره به اینکه جام جهانی روسیه یک جام غافلگیرانه ای بود افزود: امیدوارم که فرانسه وانگلیس درنهایت درفینال باشند چون این دو کشور بنظرم باتحولی که در فوتبال باشگاهی خود بوجود آوردند الان یک تیم ملی باطراوت و قدرتمندی دارند همان کاری که فوتبال آلمان سال ها پبش انجام داده بود.   

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز