خبرگزاری کار ایران

استقلال به مصاف کالسروهه خواهد رفت

شفر: وقتی من به استقلال آمدم کیفیت ابراهیمی این نبود/ به خاطر دلار نمی‌توانیم بازیکن خارجی بگیریم

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۴۷۶

سرمربی استقلال از جدایی امید ابراهیمی از این تیم ناراحت است و می‌گوید باید به فکر جانشین برای او باشد.

به گزارش ایلنا، وینفرد شفر، سرمربی استقلال در حاشیه تمرین امروز تیمش اظهار داشت:من دیدم که مدیرعامل باشگاه صحبت کرده و مدعی شده ما فردا به ترکیه می رویم. اردوی تدارکاتی بسیار مهم و برای آماده سازی فصل جدید اهمیت زیادی دارد. ما همه بازیکنان را با هم نیاز داریم. ما نه فقط درون زمین چمن بلکه باید با هم جلسه آنالیز هم داشته باشیم. ما باید تمرینات خوبی برای ساختن تیم داشته باشیم. ما نیاز داریم حتی روزی 2 جلسه تمرین کنیم و روحیه تیمی خوبی بسازیم.

وی در خصوص اینکه ظاهرا ابراهیمی از استقلال جدا شده و هیچ‌وقت سرمربی استقلال این همه عصبانی نبوده است، گفت: من بابت امید ابراهیمی خوشحالم.وقتی من آمدم کیفیت ابراهیمی با کیفیت حال حاضر او فرق می‌کرد، او یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی در جام جهانی بود و من خوشحالم با این نفرات می‌توانم کار کنم. خیلی از بازیکنان استقلال 10 ماه با من کار کردند. وقتی باشگاهی به ابراهیمی پیشنهاد می‌دهد جای خوشحالی دارد، همینطور به مجید حسینی.

شفر افزود: البته بابت این شرایط خوشحال نیستم، چون او قلب و فرمانده تیم ما بود، اگر او برود حتما باید برای او جایگزین خوبی پیدا کنیم. زمان در حال گذر است و اگر نتوانیم به جای ابراهیمی بازی پیدا کنیم شاید از کشور کره یا جای دیگر یک بازیکن بگیریم.

سرمربی استقلال تاکید کرد: در اینستاگرام روز گذشته خواندم که می‌توانم 2 بازیکن جدید بگیرم، این برای من یک سورپرایز است. ما باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم و همه تیم ها حتی در لیگ خودمان می‌خواهند ما را شکار کنند. ما باید از سطح سال قبل تفاوت داشته باشیم، اگر حسینی و ابراهیمی بروند باید به جای این بازیکنان بازیکنانی در همین سطح بگیریم و باشگاه باید این را قبول کند.

وی تاکید کرد: در چند ماه گذشته می‌شنیدیم که ما نمی‌توانیم به خاطر دلار بازیکن خارجی بگیریم اما خوشحالم حالا می شنوم که قرار است بازیکنان جدید خارجی جذب کنیم.ما باید سریعتر پیش قرارداد بازیکنان خارجی بگیریم  و این موضوع بسیار مهم است.

سرمربی استقلال تصریح کرد: زمانی که در کارلسروهه بودم بایرن مونیخ 5 بازیکن را از کارلسروهه گرفت، همیشه تیم های پولدار بازیکنان تیم های دیگر را می‌گیرند. باید در آینده بازیکنانی بگیریم که جوان و آینده دارد باشند و بندی در قراردادشان نباشد که خیلی راحت از تیم جدا شوند، اتفاقی که برای نورافکن رخ داد.

وی ادامه داد: ما به دنبال این هستیم که در کشور ترکیه یک دیدار دوستانه با تیم کارلسروهه داشته باشیم و شاید بالای 10 هزار نفر برای این بازی بیایند. این خیلی خوب است و ما می‌توانیم خود را به عنوان سفیر فوتبال ایران نشان بدهیم.

وی در خصوص دیدار سوپر جام نیز گفت: این بازی در زمان بسیار بدی برای هر دو تیم برگزار می شود،بهتر است این دیدار به زمان دیگری منتقل شود.اگر این فرصت باشد شاید بشود سوپر جام را در آلمان برگزار کنیم. این می‌تواند یک فرصت خوب برای پیشرفت فوتبال ایران باشد.من سوال می‌کنم. به نظر شما استقلال و پرسپولیس در سوپرجام بازی کنند و از لیگ قهرمانان حذف شوند؟فدراسیون و سازمان لیگ باید بداند که این دو تیم نمانیده ایران هستند و ملی پوشان و بازیکنان اصلا آماده این بازی نیستند. اگر این نفرات بازی کنند احتمال مصدومیت آنها خیلی بالا است و ممکن است لیگ قهرمانان را از دست بدهند.

وی افزود: السد قرار است بازیکنانی بیاورد که 10 میلیون دلار قیمت هر کدام آنها است، ما اگر قرار باشد بازی کنیم و مصدوم بدهیم چطور می‌توانیم با تیمی مثل السد بازی کنیم. ما مشکلاتی داریم اما این مشکلات پشت درهای بسته است.هم من می‌دانم چه کار باید انجام بدهم و هم باشگاه. بزرگترین دشمن موفقیت این است که مرتب از خودت راضی باشی!

شفر گفت: ما در 10 ماه خانه ای ساختیم و من نمی‌خواهیم این خانه خراب شود. این خانه باید پایه های قدرتمندی داشته باشد.خیلی ها هستند می‌خواهند این خانه را خراب کنند ولی من می‌جنگم برای استقلال و هوادارانش.

به گزارش فارس، سرمربی استقلال در خصوص اینکه نمی‌ترسد تیمی که خوب درست کرده امسال خراب شود گفت:ما کاری کردیم که مجید حسینی و ابراهیمی از تیم های دیگر پیشنهاد بگیرند که این برای من و کادر فنی افتخار است.تنها مساله ای که باعث نگرانی من است این که ممکن است مسیر را نتوانیم با هم طی کنیم! مثلا اگر افتخاری می‌گوید بازیکن بگیریم اما باشگاه نتواند آنها را جذب کند. باشگاه از من خواست تا 2 بازیکن خارجی به آنها معرفی کنم، این را از قول آقای توفیقی در اینستاگرام خواندم، البته این را به خود من هم گفته بود.

وی در پایان گفت:شما همه در مورد مشکل من پیرامون پاسپورت من خبر دارید چون ممکن است من همیشه برای یک کار مهم از کشور خارج شوم. این نگرانی من است، البته الان پاسپورتم را دارم ولی باشگاه باید شرایطی را فراهم کند که ما بتوانیم از کشور خارج شویم. مسائل دیگری هم بوده که من با مدیران باشگاه صحبت کردم تا آنها حل شود.

سرمربی آلمانی تاکید کرد: باشگاه استقلال در قلب من جا دارد،من همیشه سعی کردم برای تیم و بازیکنانم و کادر فنی ام تلاش کنم، طبق توافقی که با باشگاه داشتیم قرارداد مربی جدید و بدنساز تیم را خودم پرداخت می‌کنم و همه از عملکرد او راضی هستند. قرار بود او موقت در تیم ما باشد ولی حالا همه می‌خواهند که او در تیم به صورت همیشگی بماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز