خبرگزاری کار ایران

مجید جلالی به دستیارش تذکر دهد

اشکان نامداری: اگر با دست زدن می‌شود برنده شد آنها هم دست بزنند / شفر شومن نیست

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۷۶۴

مربی گلرهای استقلال نسبت به صحبت‌های مربی پیکان علیه شفر واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بازی استقلال - پیکان در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر علاوه بر پرگل بودن، پر حاشیه‌هم بود و با گذشت دو روز از زمان بازی همچنان در موردش صحبت می‌شود.

وینفرد شفر، سرمربی استقلال در طول 90 دقیقه اعتراضات زیادی از کنار زمین به تصمیمات داور مسابقه داشت که این کار با واکنش مجید جلالی و جر و بحث میان طرفین در حین انجام بازی مواجه شد.

حمید مطهری، مربی پیکان بعد از بازی در صحبت‌های خود به انتقاد از رفتار شفر وی را "شو من" خطاب کرد که با دست زدن برای داور و به سخره گرفتن تصمیمات وی سعی داشت جریان بازی را به سود تیمش دربیاورد و روی قضاوت داور تاثیر بگذارد.

اشکان نامداری،‌ مربی گلرهای استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا و در واکنش به صحبت‌های مربی پیکان اظهار داشت: مطهری بازیکن خوبی بوده و در حال حاضر هم از مربیان خوب فوتبال ماست و احترام زیادی برایش قائلم ولی به او توصیه می‌کنم به جای صحبت در مورد شفر به نقاط ضعف تیم خودش بپردازد.

وی افزود: اگر با دست زدن برای داور می‌شود پرسپولیس، الهلال، الریان یا حتی همین پیکان را شکست داد، آنها هم برای داور دست بزنند و نتیجه بگیرند.

مربی گلرهای استقلال در پایان گفت: با شناختی که از آقای جلالی دارم انتظار دارم که به مربی جوانش بابت این اظهارات تذکر دهد چرا که با این حرکات نمی‌شود برنده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز