خبرگزاری کار ایران

صحبت‌های جدید مدیرعامل استقلال

ابراهیمی در اواخر فوتبالش می‌خواهد پول در بیاورد! / حسینی را به ترابوزان نمی‌دهیم +صوت

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۵۴۱

​مدیرعامل استقلال که این روزها با توجه به شرایط بازیکنان ستاره تیمش و جدایی آنها کاملا تحت فشار قرار گرفته به توضیح در این خصوص پرداخت.

به گزارش ایلنا، رضا افتخاری، مدیرعامل استقلال که در این فصل وعده داده بود آبی‌ها به ناکامی چند سال اخیر خود در لیگ برتر خاتمه دهند، اکنون با جدایی ستاره‌های تیمش شرایط سختی را دنبال می‌کند. او در گفتگوی امشب خود با رادیو در خصوص وضعیت امید ابراهیمی، مجید حسینی و نقل و انتقالات این باشگاه به صحبت پرداخت که در ادامه می‌خوانید.

نمی‌توانستیم امید ابراهیمی را به زور نگه داریم

عدم تمدید نیست؛ نمی‌توانیم که بازیکن را به زور بیاوریم و با او قرارداد ببندیم؛ دو هفته است با ایشان تماس می‌گیریم که هیچ‌کدام از تلفن‌های ما را جواب نداد. از طریق آقای خسرو حیدری به ایشان پیام دادیم ولی باز هم با ما تماس نگرفت، تا اینکه یکی، دو روز قبل متوجه شدیم به قطر رفته و در حال مذاکره با یک باشگاه است.

ابراهیمی در اواخر فوتبالش می‌خواهد پول در بیاورد!

آقای امید ابراهیمی زحمات زیادی برای استقلال کشیده و اواخر فوتبال‌اش است و می‌خواهد در تیمی برود که پول بیشتری بگیرد؛ البته نیامد به ما بگوید که چقدر می‌خواهیم و اصلا مذاکره‌ای نکرد؛ شاید ما همان پول را به ایشان می‌دادیم. قطر چنین پول‌هایی به بازیکنان ایرانی نمی‌دهد؛ چه کسی تا حالا یک میلیون دلار گرفته است؟

دلیل غیبت پژمان منتظری

بازیکنان ملی پوش 14 روز مرخصی داشتند و تا امروز در استراحت بودند که باید از فردا سر تمرین حاضر شوند؛ اگر از این به بعد سر تمرین نیایند، آقای شفر باید گزارش بدهد و باشگاه طبق آیین‌نامه انضباطی با بازیکنان رفتار کند. با قرارداد کاری ندارم ولی ما هیچ بازیکنی را به زور نگه نمی‌داریم؛ بازیکن باید دلش با باشگاه، تیم و هوادار باشد و دلسوز به سرنوشت تیم باشد؛ بنابر این  این قراردادها یک چیز تشریفاتی است ولی واقعیت این است که بازیکن باید خودش بخواهد در تیم بماند. موقعی که خود بازیکن می‌خواهد، برود ولی ما به زور کسی را نگه داریم چون آن بازیکن دیگر برای ما بازیکن نمی‌شود.

حضور مجید حسینی در ترابوزان

این مسائل درست نیست؛ سید مجید فردا پیش من می‌آید تا صحبتی داشته باشیم؛ اصلا امکان دادن رضایت نامه به او وجود ندارد چون خود ما به او نیاز داریم. الان باشگاه استقلال کمتر از دیگر تیم‌ها به بازیکنان پول نمی‌دهد؛ الان برخی بازیکنان کمتر از پولی که استقلال به آنها می‌داد، گرفتند و به خارج از ایران رفتند.

جایگزین امید ابراهیمی؟

بالاخره ما هم بیکار نمی‌نشینیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا اگر بازیکنی نخواست بماند، جایگزینی داشته باشیم تا بتواند خلاء پیش آمده را پُر کند و در حد همان بازیکن یا حتی بیشتر برای تیم مثمر ثمر باشد.

بازیکن خارجی نمی‌گیریم

بازیکن خارجی نمی‌گیریم. الان شرایط ارزی کشور طوری است که نمی توانیم چنین ریسکی کنیم؛ مشخص نیست وضعیت ارزی کشور در ماه‌های آینده به چه شکل خواهد شد؛ به همین خاطر نمی‌توانیم بازیکن خارجی بگیریم و یکی از مباحثی هم که با آقای شفر داشتیم، همین موضوع بود. جای خالی در لیست تیم نداریم و همه چیز درست است؛ قرار است تیام و جپاروف در اردوی ترکیه حاضر شوند تا همانجا با آنها توافق و قراردادشان را نهایی کنیم.

دلیل عدم تست از بازیکنان جدید

تمام بازیکنان را برای دادن تست پزشکی معرفی کردیم؛ اینکه گفته شده با بازیکن مصدوم قرارداد بستیم، درست نیست چون هنوز با هیچ بازیکنی غیر از دانشگر قرارداد نبستیم. قرارداد تمام بازیکنان بعد از انجام تست‌های پزشکی بسته می‌شود و من هنوز قراردادی را امضاء نکردم تا جواب تست‌های پزشکی بیاید.

افتخاری درمورد زمان اردوی استقلال در ترکیه عنوان کرد: قرار نبود امروز تیم به اردو برود و زمان تعیین شده فردا است.

 

حجم فایل صوتی: ۲.۳۵M | مدت زمان فایل صوتی: ۰۰:۰۴:۵۵ دانلود فایل صوتی
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز