خبرگزاری کار ایران

برگزاری سوپرجام به صلاح فوتبال ایران نیست

افتخاری: استعفا ندادم و با قدرت به کارم ادامه می دهم

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۵۱۴

افتخاری با مساعد دانستن شرایط باشگاه استقلال، هرگونه شایعه استعفا را رد کرد

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مدیرعامل استقلال با رد شایعه استعفا گفت: تلاش های خوبی در باشگاه استقلال برای حل مشکلات صورت گرفته و نسبت به آینده باشگاه خوشبین هستم. برای باشگاه استقلال برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت صورت گرفته و در این بین مطمئنیم که حل مشکلات مالی باعث خواهد شد که شرایط برای سرمایه گزاری بوجود اید و حتی به سمت خودکفایی پیش برویم.

وی افزود: این تیم با حضور شفر به شرایط خوبی رسیده است و باشگاه نیز از این پس استمرار در موفقیت ها را هدف قرار داده است منتها بنا به دلایل مختلفی که در طی نامه ای که به فدراسیون هم ارسال کرده ایم، برگزاری دیدار سوپرجام را با توجه به شرایط موجود، به صلاح فوتبال ایران نمی دانیم.

مدیرعامل استقلال ادامه داد: بازیکنان ملی پوش 14 روز استراحت اجباری دارند بنابراین زمان مسابقه باعث خواهد شد ملی پوشان بلافاصله بعد از استراحت وارد این بازی شوند که خطر مصدومیت به شدت آنها را تهدید می کند. از طرفی باید در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنیم که برگزاری سوپرجام شرایط بازیکنان مصدوم دو تیم را برای آن دیدار سخت تر خواهد کرد.

افتخاری درباره شرایط مالی باشگاه استقلال هم گفت: برای اولین بار در سال 95 مالیات باشگاه استقلال کاملا پرداخت شده است و بدهی به بازیکنان، دارایی، کادرفنی و اشخاص حقیقی و حقوقی ندارد. در طی 2 سال گذشته سازمان حسابرسی کل کشور هم بر اساس رسیدگی های انجام داده عملکرد مالی باشگاه را تایید کرده است.

وی درباره شرایط آکادمی افزود: مبلغی به اندازه 50 میلیون تومان به تیم جوانان پرداخت شد و تزریق منابع به تیم های پایه بر اساس برنامه ریزی از پیش تعیین شده صورت خواهد گرفت. مجموعه امام رضا نیز تجهیز شده و خوابگاه آن برای بازیکنان شهرستانی استقلال در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز