خبرگزاری کار ایران

بین خانواده و فوتبال، خانواده را انتخاب کردم

آزمون : برای خداحافظی از تیم ملی با کی‌روش مشورت کردم

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۷۰۶

سردار آزمون می گوید به دلایل شخصی و خانوادگی از تیم ملی خداحافظی کرده است.

به گزارش ایلنا، سردار آزمون بعد از اینکه مورد استقبال مردم گنبدکاووس قرار گرفت، در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص تصمیم جنجالی خود مبنی بر خداحافظی از تیم ملی صحبت کرد: در بین دو راهی بین خانواده و تیم ملی فوتبال قرار گرفتم و بعد از 4 ماه تفکر و مشورت امروز به این نتیجه رسیدم که باید در کنار خانواده‌ام باشم و تا مدتی از تیم ملی فاصله بگیرم.

وی ادامه داد: در حال حاضر نمی‌توانم به صورت شفاف مسئله شخصی که باعث فاصله گرفتن من از تیم ملی می‌شود را بیان کنم، باید از خانواده اجازه بگیرم تا این مورد را رسانه‌ای کنم.

آزمون با بیان اینکه برای اتخاد این تصمیم با کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی مشورت کرده است، افزود:برای این تصمیم‌گیری با کی‌روش، به عنوان مسئولم و علیرضا جهانبخش که جزو دوستان و عزیزان من هستند، صحبت و مشورت کردم و آنها نیز گفتند که ما هم همین تصمیم را می‌گرفتیم.

وی با اشاره به انتقادات اخیر و اینکه این انتقادات تاثیر در تصمیم‌گیری وی داشته یا خیر،گفت:من قوی‌تر از این هستم که به خاطر انتقادات این تصمیم را بگیرم، همیشه از من انتقاداتی بوده و مردم انتظار گل در این بازی‌ها را داشتند و من هم نتوانستم این انتظار مردم را برآورده کنم، اما تصمیم بنده دلایل شخصی و خانوادگی دارد.

آزمون در پایان اظهار داشت:تصمیم من احساساتی نیست و من بین خانواده و فوتبال، خانواده را انتخاب کردم و امیدوارم مردم به این تصمیم من احترام بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز