خبرگزاری کار ایران

المپیاد ورزشی دانش‌آموزان پسر – اصفهان؛

بسکتبالیست دورگه تهران: به بازی در تیم ملی ایران فکر می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۳۸

با اینکه تنها پس از ورود به ایران بسکتبال را به فوتبال ترجیح دادم و وارد این رشته شدم، خیلی زود مورد توجه مسئولان تیم دانش آموزی بسکتبال تهران قرار گرفتم.

دانش آموز دورگه بسکتبالیست تیم شهر تهران می‌گوید هدفش از حضور در تیم های دانش آموزی رسیدن به تیم ملی بسکتبال ایران در سال های آتی است.

به گزارش ایلنا، آرش محمودیان در حاشیه المپیاد فرهنگی - ورزشی دانش آموزان کشور گفت: پدر من ایرانی و مادرم اهل جمهوری چک است. من در کشور کانادا به دنیا آمدم و همراه خانواده ام ۱۰سال در این کشور زندگی کردیم تا اینکه به ایران آمدیم و الان حدود شش یا هفت سال است که در تهران زندگی می کنیم.

وی با بیان اینکه دانش آموز مدارس بین الملل در تهران بوده و به زبان انگلیسی تحصیل می کند، افزود: با درخشش در بازی های منطقه توانستم خودم را نشان بدهم و با اینکه تنها پس از ورود به ایران بسکتبال را به فوتبال ترجیح دادم و وارد این رشته شدم، خیلی زود مورد توجه مسئولان تیم دانش آموزی بسکتبال تهران قرار گرفتم.

این بازیکن دورگه تهران در خصوص انتخاب رشته بسکتبال، چنین توضیح داد: با توجه به اینکه قد و قامت لازم برای ورود به بسکتبال را داشتم و همچنین خیلی فرهنگ بازی بسکتبال را می پسندیدم وارد این رشته شدم و با توجه به علاقه زیادم از الان به تیم ملی فکر می کنم.

محمودیان سطح بازی‌های دانش آموزی ایران و کانادا را مشابه دانسته و تفاوت آنها را چنین بیان کرد: سطح مسابقات تقریبا نزدیک به همدیگر است، اما تفاوت بازی‌های دانش آموزی در این دو کشور تنها مربوط به حضور خانواده‌ها است. در آنجا اگر حتی بازی‌های دانش آموزی در استان دیگر هم برگزار شود، خانواده ها فرزندان خود را در هنگام مسابقه تنها نمی گذارند.

وی حضور در جمع هم تیمی ها و پیدا کردن دوستان زیاد در این المپیاد را جذاب ترین بخش مسابقات برای خود دانسته و تاکید کرد: اینکه با بازیکن ها دور همدیگر هستیم و با هم اوقات خوشی داریم برای من بسیار جالب و دوست داشتنی است و با اینکه ۱۰سال خارج از ایران زندگی کرده ام هیچگاه احساس دور بودن از آنها نمی کنم. هر چند که همیشه عادت های شخصی من مثل مسواک زدن زیاد، خوابیدن به موقع و… من برای آنها عجیب است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز