خبرگزاری کار ایران

ایران – پرتغال؛ 10 دسیبل توان صوتی هواداران ایران!

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۶۷۴

بازی جذاب و دیدنی دو تیم ایران و پرتغال روی شرایط صوتی و آلودگی تهران تاثیر زیادی داشته است.

به گزارش ایلنا، یک کارشناس صوت شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از افزایش ۱۰ دسی‌بلی میانگین شدت تراز صوت در تهران پس از بازی تیم ملی ایران در مقابل پرتغال خبر داد.

الهام کریمی درباره وضعیت آلودگی صوتی تهران در شب بازی تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر تیم ملی پرتغال می‌گوید: «طبق نتایج ثبت شده به‌ وسیله ایستگاه‌های سنجش صوت شرکت کنترل کیفیت هوا، از اواخر نیمه دوم بازی تیم ملی فوتبال ایران و پس از اتمام آن میانگین تراز صوت در شهر تهران نسبت به یکشنبه شب (۳ تیر) افزایش قابل توجهی پیدا کرد.

او همچنین تأکید می‌کند: «در ساعت ۲۴ شب بازی، میانگین تراز صوت حدود ۷ دسی‌بل بیش از یکشنبه (۳ تیر) بود، همچنین ساعت ۱ بامداد سه شنبه(۵ تیرماه) و پس از اتمام بازی میانگین تراز صوت به بیشترین حد خود رسید و حدود ۱۰ دسی‌بل افزایش یافت. در این ساعت میانگین تراز صوت ایستگاه‌های سنجش صوت 70/87 دسی‌بل بود.»

این کارشناس صوت شرکت کنترل کیفیت هوای تهران تأکید می‌کند: «در ساعات ۲ و ۳ بامداد همچنان تراز صوت در پایتخت بیش از حد میانگین معمول آن و به ترتیب 64/85 و 29/84 ثبت شده است.»

با این افزایش تراز صوتی که بعد از بازی با پرتغال داشتیم، شک نداریم که اگر تیم ملی ایران می‌توانست این بازی را ببرد یا حداقل با باخت اسپانیا، ایران با تساوی مقابل پرتغال به مرحله بعد صعود می‌کرد، چیزی شدیدتر از آن زلزله‌ای که بعد از شادی مردم مکزیک از پیروزی تیم شان در این کشور ثبت شد، برای ایران اتفاق می‌افتاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز