خبرگزاری کار ایران

امیدوارم کی روش بماند و آرزویش را محقق کند

بیرانوند: مزد بازی های دوستانه ای که باید انجام می شد را نگرفتیم!

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۵۴۶

بیرانوند که با سیو پنالتی رونالدو در تاریخ ایران ماندگار شد، با بغض به تمجید از هم تیمی ها و عذرخواهی از مردم پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از روسیه، بیرانوند درباره بازی برابر پرتغال گفت: به خودمان افتخار می کنم.به این بچه ها که چندسال باهم هستیم افتخار می کنم و به مستر کی روش که نشان داد مربی بزرگی است. خیلی چیزها در این چندسال از او یاد گرفتم. کل تیم،مدیریت، سرپرست، ماساژور، تدارکات، مدیر رسانه ای و... همه زحمت کشیدند. مستحق این بودیم که تاریخ سازی کنیم و همان طور که آقای کی روش گفتند با 5 امتیاز به دور دوم صعود کنیم اما متاسفانه حیف شد و شرمنده مردم ایران شدیم. مسلما مردم هم خوشحالند که تمام زحمتمان را کشیدیم و تلاش کردیم تا حتی دقیقه آخر برنده شویم.

وی درباره موقعیت از دست رفته مهدی طارمی گفت: باید او را  درک کنیم؛ مهدی خیلی دوید. همه دویدند و باور نمی کنم که این تیم خوب صعود نکرد.

گلر تیم ملی افزود: قبل از جام جهانی آمده بودیم که کار بزرگی انجام دهیم و تاریخ سازی کنیم. روسیه باید به ایران افتخار کند. ما خیلی قوی بودیم، پشت هم بودیم و برای هم جان می دادیم. از مردم ایران عذرخواهی می کنم.

بیرانوند درباره پنالتی گفت: رونالدو به دنبال ششمین توپ طلایش هست و برایم باعث افتخار بود که برای مردم دوست داشتنی ایران کمک کنم و پنالتی را بگیرم. بعد از پنالتی بازی را دست گرفتیم و می توانستیم به گل هم برسیم اما حیف شد. ما 15 روز قبل مسابقات، در اردوی ترکیه بودیم و هرچند می توانستیم مزد بازی های دوستانه ای که باید انجام می شد و نشد را بگیریم اما واقعا تلاش کردیم و نشد! دست تک تک بچه هایی که در این جام جان دادند را می بوسند. دست کی روش را می بوسم و امیدوارم برای مدتی طولانی در تیم بماند و آرزویش، یعنی صعود به مرحله دوم را عملی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز