خبرگزاری کار ایران

طارمی: در تیم ملی «من» وجود ندارد / با همدلی که داریم مقابل هر حریفی موفق می شویم

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۷۹۲

مهاجم تیم ملی می گوید مشکلی برای همراهی در جام جهانی ندارد.

به گزارش ایلنا، مهدی طارمی در حاشیه تمرین تیم ملی گفت: من کمی کمرم درد می کرد اما خدا را شکر مساله خاصی نبود و از روز گذشته تمرینات خود را آغاز کرده ام.

او در مورد اردوی طولانی تیم ملی برای جام جهانی هم می گوید: از نظر شما شاید طولانی باشد ولی ما کلا یک اردو در ترکیه داشتیم و حالا هم به روسیه آمده ایم. این نمی تواند یک اردوی طولانی باشد ولی ما در این مدت از نظر تاکتیکی و بدنسازی خیلی خوب کار کرده ایم و دستورات کادر فنی را انجام داده ایم. تا بدین جا همه چیز خوب بوده است و انشاالله از این به بعد هم شرایط برای ما خوب پیش برود.

مهاجم تیم ملی در مورد تحلیلش از رقیبان تیم ملی هم می گوید: راستش را بخواهید تیمی که به جام جهانی می آید حتما تیم خوبی است، اینطور نیست که بگوییم فقط اسپانیا و پرتغال قدرتمند هستند و مراکش هم تیم خوبی است، حتی خود ایران هم قدرت زیادی دارد و فوتبال بازی شانس و اتفاقات است و ما می خواهیم بهترین نتایج را رقم بزنیم.

طارمی در مورد جو تیم ملی هم می گوید: من دو سه سال است که به تیم ملی اضافه شده ام اما کسانی که 7 سال است در تیم ملی حضور دارند می گویند هم دلی بین بازیکنان است که باعث شده صدر نشینی ما در آسیا تداوم داشته باشد.

او در مورد بازی با مراکش هم می گوید: در این 7 سال همیشه همدلی در تیم ملی وجود داشته است و هنوز هم همینطور است. تا روزی که آقای کی روش باشند شرایط به همین صورت است چون ایشان نظم را دوست دارند و من فکر می کنم با همدلی که داریم برابر هر حریفی برای موفقیت و پیروزی به زمین می رویم.

طارمی در مورد گل هایش که باعث صعود تیم ملی به جام جهانی شد هم می گوید: این درست نیست و در تیم ملی «من» وجود ندارد، شاید اگر بازی خوب بچه ها نبود من نمی توانستم گل بزنم. اصلا مهم نیست که چه کسی گل می زند و مهم تیم ملی است که باید موفق شود.

مهاجم تیم ملی در مورد آنالیز تیم مراکش می گوید: خیلی خوب مراکش را آنالیز کرده ایم چون این بازی برای ما حکم فینال را دارد. انشاالله بعد از مراکش سراغ آنالیز اسپانیا و پرتغال می رویم ولی اکنون تمام تمرکزمان روی بازی با مراکش است، این تیم یک تیم منسجم است که پرس را خیلی خوب انجام می دهد اما ما هم کارهایی کرده ایم که بتوانیم این پرس را بشکنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز