خبرگزاری کار ایران

بررسی جانشین‌های احتمالی طارمی در ترکیب تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۶۱۵

اگر مهاجم تیم ملی به دیدار با مراکش نرسد تغییراتی در تفکرات کی‌روش ایجاد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی در آخرین دیدار تدارکاتی برابر لیتوانی مصدوم شد و مدتی از تمرینات دور بود تا حضورش در دیدار اول برابر مراکش به اما و اگر بیافتد.

طارمی یکی از مهره‌های کلیدی ترکیب کی‌روش است و همیشه در اردوها و دیدارهای تدارکاتی و رسمی حضور داشته است تا نشان از اعتقاد سرمربی تیم ملی به بازی او و حساب ویژه‌ای که رویش باز کرده داشته باشد.

در صورتی که طارمی برابر بازی با مراکش آماده حضور در زمین نباشد کی‌روش باید تغییراتی در تفکراتش و همچنین ترکیب اصلی تیم ملی ایجاد کند که به بررسی آن می‌پردازیم.

 

نفرات احتمالی برای جایگزینی طارمی در تیم ملی:

 

سامان قدوس:

یکی از جدید‌ترین نفرات اضافه شده به شاگردان کی‌روش قدوس است که ملیت ایرانی و بازی برای ایران را برگزید و چند بازی در ترکیب تیم کشورمان به میدان رفته است. قدوس قابلیت بازی در چند پست از جمله هافبک هجومی، وینگر چپ و راست و مهاجم نوک را دارد و می‌تواند یکی از گزینه‌های جانشینی طارمی باشد.

 

وحید امیری:

وینگر چپ پرسپولیس در پست تخصصی که کی‌روش از طارمی استفاده می‌کند حضور دارد و می‌تواند یک گزینه محتمل و ایده‌آل برای جانشینی طارمی در صورت غیبتش برابر مراکش باشد. امیری هم از بازیکنانی است که در چند سال اخیر همیشه در تیم ملی حضور داشته و کی‌روش در صورت نیاز می‌تواند به او اعتماد کند.

 

اشکان دژاگه:

کاپیتان دوم تیم ملی به روسیه رفته تا با تجربه بالایش بتواند عصای دست کی‌روش باشد. اشکان هم در چندین پست مختلف برای تیم ملی به میدان رفته است و ممکن است به گوشه سمت چپ منتقل شود و جای طارمی را بگیرد.

 

سایر احتمالات:

کی‌روش نشان داده قابل پیش‌بینی نیست و ابایی هم از استفاده بازیکنان در پست‌های جدید و غیر تخصصی ندارد. همچنین ممکن است در جام جهانی تغییراتی در سیستم بازی تیم داده شود و معادلات به کلی تغییر کند ولی در هر صورت مساله اصلی اینجا حضور یا عدم حضور طارمی در ترکیب اصلی خواهد بود. وی روز گذشته دوباره پا به توپ شد و در تمرینات گروهی شرکت کرد که نشان می‌دهد شرایط بازی را پیدا کرده است ولی شاید کی‌روش روی بازی دادن به او ریسک نکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز