خبرگزاری کار ایران

هافبک مراکش: بازی کردن مقابل رونالدو و اینیستا انگیزه بزرگی است

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۷۲۲

وینگر تیم ملی مراکش امیدوار است آنها با شکست ایران در اغاز رقابت‌های جام جهانی روسیه، شروع مقتدرانه‌ای داشته باشند.

به گزارش ایلنا، حکیم زیش مدعی شده که تیم ملی مراکش در روسیه برای رقابت و پیروزی در جام جهانی حضور خواهد داشت. شیرهای اطلس با برتری سه بر یک در دیدار اخیر مقابل استونی رکورد شکست ناپذیری قابل توجهی در مسیر رسیدن به جام جهانی در اختیار دارند.

آنها در چهار بازی اخیر مقابل صربستان، اسلواکی و ازبکستان به برتری دسته یافته و مقابل اوکراین آنها به تساوی رضایت دادند. شاگردان رنار در مجموع این بازی‌ها 9 مرتبه گلزنی کرده‌اند 3 گل دریافت کرده‌اند. آخرین شکست مراکش به بازی‌ آنها در تورنمنت جام آفریقا برابر کامرون بود.

هافبک آژاکس در مصاحبه با KweséESPN می‌گوید:«اگر ما پیشرفت اعتقادی نداشتیم، پس چرا به جام جهانی رفته‌ایم؟ این بدان معنی است که شایسته حضور در جام جهانی بودیم. این اولین بار است که ما در 20 سال گذشته به جام جهانی رسیده‌ایم. و من افتخار می‌کنم که بخشی از تیمی است که به آن دست یافته است.»

او ادامه داد:« من انتظار این را داشتم که صعود به جام جهانی برای مردم ما باارزش است اما نمی‌داستم که چه مقدار مهم باشد. همه‌ی جشن‌ها دیوانه کننده بود. بسیار به آن افتخار کردم.»

زیش درخصوص همگروهی با ایران، اسپانیا و پرتغال گفت: «این گروه سختی خواهد بود، اما اگر با نگاه مثبتی به آن نگاه کنیم، می‌توانم خوب باشد. هم برای ما و هم برای مردم مراکش. بازی کردن برابر این نوع کشورها دشوار است، اما این نیز خوب خواهد بود. بازی کردن مقابل بازیکنانی همچون رونالدو و اینیستا یک انگیزه بزرگ است، اما ما به خودمان اعتقاد داریم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز