خبرگزاری کار ایران

شایعه در اردوگاه مراکش؛ سرمربی در آستانه کناره‌گیری

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۸۵۷

تیم ملی مراکش، نخستین حریف تیم ایران در جام جهانی روسیه است که به نوعی می‌توان آنها را مهم‌ترین رقیب شاگردان کارلوس کی‌روش نیز دانست.

به گزارش ایلنا، سرمربی این تیم آفریقایی یعنی هروه رنار که کار بزرگی در مراکش انجام داده و شیرهای اطلس را پس از سال‌ها به جام جهانی بازگردانده، این روزها با شایعات عجیبی در داخل این کشور دست و پنجه نرم می‌کند.

برخی رسانه‌های مراکشی مدعی شده‌اند که رنار پس از پایان جام جهانی تیم ملی این کشور را ترک می‌کند. آنها بنابر اطلاعی که از برخی منابع دارند، معتقدند این مربی فرانسوی با چند باشگاه اروپایی و همچنین فدراسیون‌های چند کشور از جمله ساحل عاج، الجزایر و امارات متحده وارد مذاکره شده تا پس از جام جهانی به یکی از این تیم‌ها برود و تجربه جدیدی به دست بیاورد.

این مربی اما اخیرا در صفحه شخصی‌اش در فیسبوک ضمن رد این شایعات نوشت: «برای اینکه سریعا به این موضوعات و شایعه‌های رسانه‌ای پایان بدهم، با آرامش و البته قاطعانه می‌گویم که من از بودن در مراکش بسیار خوشحال هستم. تمام نگرانی و دغدغه من این است که در جام جهانی انتظارات 20 ساله مردم مراکش را برآورده کنم و بهترین نمایش را با این تیم به جا بگذارم.»

 رنار شرایطی را در مراکش تجربه می‌کند که کارلوس کی‌روش در ایران ماه‌ها با آن دست به گریبان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز