خبرگزاری کار ایران

رنارد خالی بازی می کند؟

ریز و بم مصاحبه سرمربی مراکش به عنوان رقیب اصلی کی روش

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۳۴۸

سرمربی مراکش بعد از تساوی بدون گل در دیدار تدارکاتی مقابل اوکراین به بررسی شرایط تیمش پیش از جام جهانی پرداخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مراکش پس از تساوی بدون گل برابر اوکراین، باید آرام آرام برای دو هفته دیگر و حضور در گروه B جام جهانی 2018 خودش را آماده کند. کنفرانس مطبوعاتی هروه رنارد، اگر مهم تر از دیدار تدارکاتی این تیم نباشد، کمتر از آن هم  نکته نخواهد داشت.

سرمربی فرانسوی مراکشی ها گفته است «تیم های آفریقایی امیدوارند تا با قدرت در جام جهانی حضور یابند و افتخار آفرینی کنند. مانند تونس که توانست در بازی با پرتغال عالی کار کند.» خط و نشان کشیدن رنارد، آن هم قبل از جام جهانی و خصوصا برای پرتغالی ها نشان از آن دارد که آن ها هم مانند ایران برای جمع کردن مقدمات صعود چشم به لغزش یاران رونالدو دارند؛ حال آن که خود پرتغالی ها هم برای صعود امیدوار به کسب شش امتیاز در بازی دوم و سوم خود هستند.

رنارد البته در ادامه گفته است «با اینکه دوست ندارم این حرف را بزنم اما باید اعتراف کنم که سه تیم دیگر گروه از ما قدرتمند تر هستند اما این قضیه اهمیت چندانی ندارد. باید همدل و متحد باشیم تا قدرتمند ظاهر شویم. ما فقط می خواهیم قدرت خود را به نمایش بگذاریم نه اینکه حتما صعود کنیم.» تاکتیک او در این مصاحبه چندان عجیب و غریب نیست. او ضمن نشان دادن علاقه اش به معرفی یک پدیده جدید، تیمش را –البته در صحبت- لایق سید 4 دانست و به نوعی فشار را از روی بازیکنانش برداشت؛ اما کیست که از انگیزه شیرهای اطلس برای صعود از گروه مرگ بی خبر باشد؟

ریز و بم مصاحبه سرمربی مراکش به عنوان رقیب اصلی کی روش

رنارد حتی با توجه به باخت ایران برابر ترکیه توپ را داخل زمین کی روش انداخت و گفت «به همراه تیم فنی خود بازی ایران را دیدیم. باید اذعان داشت که کی روش کار خود را خوب بلد است و او مربی بسیار باهوشی است. ایران اکنون در شرایط آرمانی قرار ندارد اما تا جام جهانی به مرز آمادگی لازم خواهد رسید و برای ما مشکل ساز خواهد شد.»

مراکش، قهرمان آفریقا، اولین بازی خود در گروه مرگ را برابر ایران برگزار خواهد کرد. نکته جالب دیگر این مسابقه تقابل مربیان رکوردشکن دو تیم است. رنارد که مانند کی روش در دوره مربی گری خود موفق تر از دوره حضورش در مستطیل سبز بوده  است، تنها قهرمانی زامبیا در جام ملت های آفریقا را رقم زد. او در دو دوره بعدی هم با ساحل عاج و مراکش قهرمان قاره شد تا با رزومه ای بی نظیر پا به جام جهانی بگذارد.

کی روش باتجربه هم دوبار جوانان پرتغال را قهرمان جهان کرد و دو بار پیاپی با ایران پا به بزرگترین تورنمنت ملی جهان گذاشته است. او پیش از این آفریقای جنوبی و پرتغال را هم به جام جهانی رسانده بود و از این حیث رکورددار است. موفقیت در جام جهانی می تواند به ابقای او و فدارسیون تا جام ملت ها منجر شود اما حساس ترین بازی او، همین دوئل برابر مراکشی ها خواهد بود، تیمی که به نظر شبیه ترین مربی را به کی روش، میان هم گروهی ها دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز