خبرگزاری کار ایران

نگاهی به خریدهای سپاهان؛ نبض بازار دست ژنرال

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۱۰۴

امیر قلعه نویی بعد از امضای قرارداد با سپاهان اکنون مهیای دستیابی به قهرمانی است.

به گزارش ایلنا، ضعیف‌ترین سپاهان در تمام ادوار لیگ برتر در فصل گذشته بود. آنها با کرانچار و منصور ابراهیم‌زاده نتوانستند فصل خوبی را سپری کنند، به طوری که در اواخر لیگ هفدهم این تیم خطر سقوط به لیگ یک را احساس می‌کرد. در نهایت این فصل با همه پستی و بلندی‌هایش برای سپاهانی‌ها، با رتبه چهاردهم به پایان رسید و همین امر باعث شد که مدیران این باشگاه به فکر تغییر و تحول در تیمشان باشند. مسوولان باشگاه سپاهان که اصلا از تیم‌شان در فصل گذشته راضی نبودند در نخستین گام سراغ امیر قلعه‌نویی رفتند و همانطور که از هفته‌ها قبل زمزمه‌اش شنیده می‌شد با این مربی به توافق هم رسیدند

قلعه‌نویی انتخاب بسیار خوبی بود. چرا که این مربی دو قهرمانی با سپاهان را تجربه کرده و فصل قبل هم با ذوب آهن به‌عنوان نایب قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی دست یافته بود. حضور این مربی به دلیل کارنامه خوبی که از خود بجا گذاشته انتظارات را از تیمش افزایش می‌دهد. به همین دلیل هم او برای رسیدن به اهدافش نیاز به بازیکنان تاثیرگذار دارد.

قلعه‌نویی خیلی زودتر از آن چه تصور می‌شد فهرست بازیکنان دلخواهش را هم به باشگاه داد و تعدادی از آنها هم به سرعت جذب این تیم شدند. این شتاب و عجله برای جذب بازیکن نشان از اهداف بالای این تیم دارد. سپاهانی‌ها می‌خواهند تمام ناکامی‌های فصل گذشته را جبران کنند. جذب سریع پنج بازیکن از شش سهمیه لیگ برتری اتفاق بسیار خوبی است که باعث عقب نماندن آنها از برنامه‌های تمرینی‌شان است. سرمربی سپاهان می‌خواهد از نخستین روز تمرین همه نفراتش را در اختیار داشته باشد. در این مطلب عملکرد چهار خرید این تیم را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

نگاهی به خریدهای سپاهان؛ نبض بازار دست ژنرال

ایرانپوریان از بهترین مدافعان راست

محمد ایرانپوریان طی 4 فصل اخیر با ارائه بازی‌های خوب و کم نوسان همیشه به‌عنوان یکی از بهترین مدافعان راست لیگ برتر مطرح بوده است. او در تراکتورسازی تبریز در نقش یک پاسور و البته گلزن هم ظاهر می‌شد. ایرانپوریان در تیم سپاهان هم به احتمال زیاد پنالتی زن اول تیمش خواهد بود. با حضور او حسن جعفری خیلی شانس بازی نخواهد داشت. در سمت چپ سپاهان هم سعید آقایی قرار دارد که با ایرانپوریان در تراکتورسازی همبازی بوده است. مدافع جدید و 33 ساله سپاهان فصل گذشته در 27 بازی حضوری ثابت و بدون تعویض داشت که شش گل زد و سه پاس گل هم داد.

 

صالحی موثر در پارس جم

مهاجم فصل گذشته پارس جم با اینکه در 28 مسابقه‌ای که برای تیمش به زمین رفت سه گل زد و پنج پاس گل داد اما نقش تاثیرگذاری در این تیم داشت. حضور این بازیکن 28 ساله با انگیزه‌های بالایی که دارد توان هجومی سپاهان را افزایش خواهد داد. البته این بازیکن از چند تیم دیگر هم پیشنهاد داشت. باید دید با حضور بازیکنان زیاد در خط حمله و فاز هجومی، صالحی چقدر شانس بازی خواهد داشت.

 

نگاهی به خریدهای سپاهان؛ نبض بازار دست ژنرال

نیازمند پدیده لیگ برتر

بدون شک پیام نیازمند دروازه‌بان فصل گذشته پیکان را می‌توان یکی از پدیده‌های فصل هفدهم دانست. نیازمند بلافاصله پس از مصدومیت رحمان احمدی درون دروازه قرار گرفت و آنقدر خوب کار کرد که تا پایان فصل خیلی شانس بازی به احمدی نداد. او 22 مسابقه درون چارچوب دروازه پیکان ایستاد و 22 گل هم دریافت کرد. او جانشین ابراهیم عالمه شد.

 

استنلی کی روش، برزیلی گلزن

این بازیکن فصل گذشته به ذوب آهن اصفهان آمد و در نخستین سال تجربه‌اش در لیگ برتر عملکرد قابل قبولی را از خود بجا گذاشت. این مهاجم بلند قد برزیلی 9 گل در لیگ برای ذوب آهن زد. اما همین که قلعه‌نویی به سپاهان رفت او هم راهی این تیم شد. کی روش حالا نسبت به سال قبل تجربه‌اش بیشتر شده و از طرفی شناخت بیشتری هم از فوتبال ما به دست آورده است. این مهاجم 32 ساله را می‌توان از خریدهای خوب طلایی پوشان دانست.

 

نگاهی به خریدهای سپاهان؛ نبض بازار دست ژنرال

شهباززاده، بازیکن آزاد

فصل گذشته را با استقلال آغاز کرد. سجاد شهباززاده در هشت مسابقه و 470 دقیقه‌ای که در زمین بود پایش به گلزنی برای استقلال باز نشد. مهاجم آبی‌های پایتخت بلافاصله راهی تیم القطر قطر شد و عمر فوتبالش هم در آنجا بسیار کم بود. زمانی هم به ایران برگشت که به خاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالات استقلال و تراکتورسازی نتوانست پیراهن یکی از این دو تیم را به تن کند و در نهایت هم تا پایان فصل بدون تیم ماند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز