خبرگزاری کار ایران

چرا سرمربی جدید طلایی‌پوشان معرفی نمی‌شود؟

سپاهان در انتظار باخت ذوب‌آهن مقابل استقلال

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۲۲۳

سپاهان برای جذب قلعه‌نویی نیازمند حذف ذوب‌آهن از رقابت‌های آسیایی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان با وجود نتایج ضعیف در فصل هفدهم و نیاز به تغییرات گسترده برای فصل جدید، عجله‌ای در معرفی سرمربی جدید خود ندارد و صحبت‌های هرروزه مدیران این تیم، بیش از آنکه موجب دلگرمی هوادارانش شود، باعث نگرانی‌شان است.

مسئولان سپاهان نامی از گزینه‌های هدایت این باشگاه نمی‌آورند و فقط در محافل خبری نام امیر قلعه‌نویی به عنوان فرد مورد نظر سپاهانی‌ها مطرح شده است که وی هم در حال حاضر سرمربی ذوب‌آهن است و با تیم خود نتایج خوبی می‌گیرد.

طبق شنیده‌های روزهای اخیر، تکلیف قلعه‌نویی با ذوب‌آهن پس از بازی با استقلال و اینکه تیم صعود کند یا از دور رقابت‌های آسیایی کنار برود در سرنوشت او تاثیرگذار خواهد بود و مشخص می‌کند سرمربی ذوبی‌ها فصل بعد در این تیم می‌ماند یا نه.

قلعه‌نویی برنامه فصل آینده خودش را هم به مدیران باشگاه تحویل داده است که برنامه پرهزینه‌ای است و بعید است باشگاهی با توانایی مالی پایین مثل ذوب‌آهن از پس آن بربیاید.

در این شرایط به نظر می‌رسد سپاهانی‌ها در انتظار شکست ذوب‌آهن برابر استقلال و حذف این تیم از ادامه رقابت‌های آسیایی هستند تا احتمال جدایی قلعه‌نویی از این تیم تقویت شود و راهی تیم دیگر اصفهانی شود.

با این شرایط مشخص نیست اگر قلعه‌نویی در ذوب‌آهن ماندنی شود، تکلیف سپاهانی‌ها چه خواهد شد و با از دست رفتن زمان مهمی برای آماده‌سازی پیش‌فصل چطور تیم خود را آماده فصل هجدهم می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز