خبرگزاری کار ایران

قلعه‌نویی و سپاهان به دنبال کهکشانی شدن با ستاره‌های استقلال و پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۳۳۳

سرمربی فصل گذشته ذوب آهن با امضای قرارداد سرمربیگری روی نیمکت سپاهان به دنبال بازگرداندن طلایی‌پوشان به جمع مدعیان لیگ برتر است.

به گزارش ایلنا، امیر پس از امضای قرارداد با سپاهان در مظان برخی اتهامات و شایعات قرار گرفته. این واکنش امیر قلعه‌نویی به اتفاقات یکی دو روز اخیر است: «سال اولی که من از استقلال به سپاهان رفتم کدام بازیکنان را بردم؟ برای یکسری افراد متاسفم. وقتی خسرو حیدری و جانواریو خودشان خواستند از استقلال بروند، من آنها را جذب کردم.

 از حیدری سوال کنید و او را روی خط بیاورید. او می‌خواست به جایی برود که اصلا برایش خوب نبود، او گفت اگر شما من را جذب نکنید من باز هم نمی‌مانم و به تیم دیگری می‌روم. البته با یک شخص هم مشورت کرد که نمی‌خواهم اسم او را الان بیاورم اما حالا یک سوال از شما دارم، اگر بازیکنی آزاد باشد ما نمی‌توانیم او را بگیریم؟ من اصلا در مورد ذوب‌آهن حرف نمی‌زنم. به روح مادرم قسم اصلا در مورد تمدید قرارداد کی‌روش استنلی با ذوب آهن حرفی نزدم و همانطور که گفتم این حرف‌ها را کسانی می‌زنند که سن‌شان پایین است و در صفحات مجازی درگیر اینگونه مسائل هستند.»

اگر قلعه‌نویی را بشناسید، با خواندن حرف‌های امیر باید متوجه موضوع شده باشید. پس از جدایی امیر از ذوب‌آهن و پیوستن به سپاهان، در شبکه‌های اجتماعی بحثی راه افتاد که باشگاه ذوب‌آهن قصد تمدید با کی‌روش استنل را داشته اما امیر مانع این اتفاق شده تا حالا او را با خود به سپاهان ببرد. در مورد صحت و سقم این شائبه‌ها، خود قلعه‌نویی توضیحاتی داده که شاید باورش برای مخاطبان دشوار باشد اما در مورد خسرو حیدری و رفتنش به سپاهان خوب یادم هست که خسرو در تیم ب زیر نظر مظلومی بازی نکرد و پرویز به او گفته بود که اعتقادی به بازی‌اش ندارد. وقتی پرویز سرمربی استقلال شد، خسرو به تلافی بازی ندادن او در تیم ب از استقلال جدا شد و به مظلومی گفت: «شما به من اعتقاد نداشتید و اگر در استقلال بمانم شاید نیمکت‌نشین شوم. می‌خواهم به تیمی بروم که مربی آن عمیقا به بازی من اعتقاد دارد.»

قلعه‌نویی و سپاهان به دنبال کهکشانی شدن با ستاره‌های استقلال و پرسپولیس

در موضوع رفتن خسرو به سپاهان، شاید قلعه‌نویی مقصر نبود اما موارد دیگر را نمی‌دانیم. حالا بحث‌هایی مشابه آن سال‌ها که در مورد جدایی خسرو و امیر وجود داشت، در شبکه‌های اجتماعی به راه افتاده و هواداران سایر تیم‌ها مدعی‌اند که قلعه‌نویی با شگردهای قدیمی‌اش در حال تضعیف رقباست.

به جز استنلی، گفته می‌شود که امیر خواهان محسن مسلمان است که با برانکو به مشکل خورده و حضورش در پرسپولیس در هاله ابهام است. هواداران استقلال هم نگران حسین حسینی هستند که ساز جدایی کوک کرده.

از طرفی با خط خوردن وریا، ممکن است این بازیکن هم در استقلال نماند و به سپاهان برود چراکه قلعه نویی به شدت به این بازیکن علاقه‌مند است و خود وریا هم از شفر بابت خط خوردن از جام جهانی به شدت دلخور به نظر می‌رسد. تیام هم در فهرست بازیکنان مورد علاقه امیر دیده می‌شود.

فصل جدید با اتفاقاتی که از ابتدای فصل شروع شده جنجالی به ‌نظر می‌رسد. امیر با تیم میلیاردی سپاهان به رقابت با شفر و برانکو می‌آید و در این میان نمی‌توان از سایپای دایی و ذوب‌آهن و فولاد هم گذشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز