خبرگزاری کار ایران

تابش مدیرعامل سپاهان شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۲۲۴

سرپرست سپاهان حکم مدیرعاملی گرفت.

به گزارش ایلنا، طی حکمی از سوی دکتر بهرام سبحانی مدیرعامل شرکت فولادمبارکه؛ مسعود تابش به عنوان مدیرعامل سپاهان منصوب شد.

در متن این حکم چنین آمده است ؛

 

"جناب آقای مسعود تابش

 با سلام

نظر به سابقه طولانی شما در کسوت بازیکن و پست های مدیریتی در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و بنابر پیشنهاد هیأت مدیره آن باشگاه ، جنابعالی را به سمت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان منصوب می نمایم تا با همکاری ، هماهنگی و همفکری با اعضاء هیأت مدیره انجام وظیفه نمائید.

انتظار می رود با بکارگیری تجربه چند دهه فعالیت ورزشی در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن مشورت و همکاری با هیئت مدیره و خبرگان فوتبال کشور و انتخاب سرمربی ، کادر فنی و بازیکنان شایسته در فصل جدید شاهد رشد و ارتقای تیم فوتبال سپاهان به جایگاه واقعی خود باشیم که موجب سربلندی باشگاه نامدار سپاهان و خوشحالی هواداران گردد .

بدیهی است توجه کافی به دیگر رشته های ورزشی نیز مورد نظر می باشد .

 توفیق شما در انجام وظایف محوله را از درگاه ایزد منان خواستارم .

 

بهرام سبحانی"

 

تابش که عضو هیات مدیره سپاهان است، پس از استعفای محسن طاهری از سمت مدیرعاملی، به عنوان سرپرست در این باشگاه مشغول به کار شد و تا امروز این باشگاه توسط سرپرست اداره می‌شد تا اینکه از امروز حکم مدیریت تابش از سوی کارخانه فولاد مبارکه صادر شد.

در چند وقت اخیر شایعاتی در مورد بازگشت محمدرضا ساکت و علیرضا رحیمی به مدیریت باشگاه سپاهان شنیده می‌شد که هیات مدیره باشگاه این موضوع را تکذیب و از تابش حمایت کرد و حالا با حکم جدیدی که صادر شده، تکلیف مدیریت سپاهان برای فصل جدید مشخص شد.

تابش پیش از این هم سابقه مدیرعاملی سپاهان را داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز