خبرگزاری کار ایران

بازی سپاهانی‌ها با اسامی؛ الکساندر نوری و شهریار و ژنرال!

3 مربی ایرانی مورد نظر طلایی پوشان چه کسانی هستند؟

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۸۵۶

سپاهانی‌ها حرف‌های ضد و نقیضی در مورد سرمربی جدید خود مطرح می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان درحالیکه از قطع همکاری با منصور ابراهیم‌زاده، سرمربی خود در لیگ هفدهم خبر داده است، با وجود شرایط حساسی که دارد و نیازش به تغییرات گسترده و زمان برای آماده‌سازی در فصل جدید، همچنان در انتخاب سرمربی جدید دست دست می‌کنند.

طی صحبت‌های نیکفر، رئیس هیات‌مدیره باشگاه 3 گزینه برای هدایت این تیم در مد نظر است که هر 3 نفر هم ایرانی هستند ولی نامی از این نفرات برده نشده است.

یکی از این 3 مربی بدون شک امیر قلعه‌نویی است و بحث حضور او روی نیمکت طلایی‌پوشان حتی از هفته‌های پایانی فصل گذشته رسانه‌ای شده بود و توسط مدیران باشگاه‌ هم مورد تایید قرار گرفت ولی نامی از دو نفر دیگر برده نشده است.

با این حال اخباری که از گوشه و کنار مطرح شده است نشان از این دارد که دو گزینه دیگر سپاهانی‌ها الکساندر نوری و علی دایی هستند. دو گزینه‌ای که مطرح شدن نامشان عجیب و همکاری‌شان با سپاهان بسیار دور از ذهن به نظر می‌رسد.

نوری، مربی ایرانی که در بوندسلیگا فعالیت می‌کند پیش از این هم نامش برای هدایت چند تیم دیگر از جمله استقلال و تراکتورسازی مطرح شده بود ولی بعید است به این زودی‌ها و در چنین شرایطی هدایت یک تیم باشگاهی در لیگ ایران را بر عهده بگیرد.

علی دایی، دیگر گزینه سپاهانی‌ها هم قراردادش را برای فصل جدید با سایپا تمدید کرده و حتی برنامه‌اش را برای حضور قدرتمند در رقابت‌های آسیایی با نارنجی‌پوشان ارائه داده است و منطقی نیست در چنین شرایطی تیمش را رها کرده و به اصفهان برود.

به نظر می‌رسد تنها گزینه جدی سپاهانی‌ها در حال حاضر امیر قلعه‌نویی باشد که به حضور در سپاهان علاقه‌مند است و مشخص نیست در صورت عدم توافق با وی پلن دیگر سپاهانی‌ها چیست.

احتمال دیگری که وجود دارد، مذاکره پنهانی مسئولان باشگاه با سایر گزینه‌هایی است که هنوز رسانه‌ای نشده‌اند و شاید صحبت از اینکه سرمربی فصل آینده سپاهان ایرانی است هم خیلی با واقعیت مطابق نباشد.

در هر صورت زمان برای سپاهان در حال از دست رفتن است و هرچه دیرتر کادرفنی جدید کار خود را آغاز کند، به زیان طلایی‌پوشان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز