خبرگزاری کار ایران

5 خارجی دیپورتی سپاهان در یک فصل

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۴۵۰

سپاهان در طول فصل گذشته 5 بازیکن خارجی جذب و از فهرست خود خارج کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روز گذشته طبق گفته مسعود تابش، سرپرست باشگاه سپاهان با ادون حسنی و مروان حسین، دو بازیکن خارجی این تیم قطع همکاری شد تا تعداد خارجی‌های جدا شده از این تیم در طول یک فصل به عدد 5 برسد.

سپاهانی‌ها در نیم فصل هم با لی اولیویرا، رافائل کریولارو و کایرو رودریگوئز قطع همکاری کردند و به نوعی می‌توان گفت تنها خرید خارجی این تیم که عملکرد نسبتاً قابل قبولی داشته و هنوز خبر جدی از جدایی‌اش مطرح نیست، ابراهیم عالمه،‌ گلر سوری این تیم است.

طلایی‌پوشان اولیویرا، گلر برزیلی خود را فصل گذشته هم در اختیار داشتند و عملکرد بدی نداشت ولی در فصل جدید نتوانست انتظارات را برآورده کند.

در خط دفاع کایرو رودریگوئز در حالی جذب این تیم شد که کرانچار موسی کولیبالی و لئاندرو پادوانی که از مدافعان خارجی خوب ایران هستند را کنار گذاشت و مدافع جذب شده به این تیم کیفیتی به مراتب پایین‌تر از نفرات جدا شده داشت.

در خط هافبک هم رافائل کریولارو نتوانست توانایی‌های خود را نشان دهد و خیلی زود از این تیم جدا شد و ادون حسنی به تیم آمد تا جای خالی او را پر کند که او هم گزینه موفقی در این تیم نبود.

در نهایت مروان حسین هم که از مهاجمان خوب لیگ عراق بود در طول فصل درگیر مشکلات زیادی شد تا نتواند عملکرد قابل قبولی از خودش به نمایش بگذارد.

5 خرید خارجی و جدایی آنها از سپاهان در طول یک فصل نشان از عملکرد ضعیف این تیم در جذب بازیکن خارجی دارد و با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً بدهی سنگینی هم روی دست باشگاه می‌گذارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز