خبرگزاری کار ایران

سپاهان سرمربی بزرگ و بازیکنان بزرگ لازم دارد

سیاوش یزدانی: با نورافکن دست دادیم ولی هواداران استقلال به من فحش می‌دهند

کد خبر : ۶۱۷۲۱۳

مدافع سپاهان در مورد شرایط تیمش و اتفاقات بازی با استقلال صحبت کرد.

سیاوش یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و به جز 7-8 دقیقه آخر که خود من دفاع را رها کردم و دسته جمعی حمله کردیم بازی در اختیار ما بود ولی توپ‌های‌مان گل نشد تا استقلال با تک گلی که زد پیروز شود.

وی افزود: متاسفانه سپاهان از اول فصل به یک شکل بازی می‌کند و تیم ما پلن دوم ندارد و دستش برای حریفان رو شده است و به همین دلیل خوب نتیجه نگرفتیم. ابتدای فصل شرایط کمی بهتر بود و خوب بازی می‌کردیم و توپ‌هایمان گل نمی‌شد. در کل فصل بدی داشتیم ولی نباید چهاردهم جدول می‌شدیم و شایستگی این را داشتیم که حداقل رتبه تک رقمی بیاوریم. مواردی که گفتم به اضافه مصدومیت‌ها و بدشانسی‌های دنباله‌دار این شرایط را رقم زد.

سیاوش یزدانی: با نورافکن دست دادیم ولی هواداران استقلال به من فحش می‌دهند

مدافع سپاهان در مورد درگیری با امید نورافکن در جریان بازی گفت: شرایط بازی و استرس و فشار روی بازیکنان باعث می‌شود این مسائل پیش بیاید و ما هم عجله داشتیم بازی را سریع شروع کنیم ولی نورافکن توپ را نداد. درگیری خاصی هم نبود و یک بگو مگوی جزئی پیش آمد. بعد از پایان بازی هم با امید دست دادیم و مشکلی بین‌مان نیست ولی از دیشب تا الان هواداران استقلال به اکانت مجازی من حمله کردند و فحاشی می‌کنند. من بهترین دوستانم استقلالی هستند ولی هواداران این تیم به من فحاشی می‌کنند.

یزدانی در ادامه صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: اتفاق عجیب دیگری در بازی رخ داد که گزارشگر برنامه نود سپاهان را با بارسلونا مقایسه کرد و جایگاه تیم ما را در جدول مسخره کرد و من خیلی جلوی خودم را گرفتم تا واکنش بدی نشان ندهم. سپاهان بزرگترین تیم ایران است و 5 قهرمانی در لیگ برتر داریم و به فینال آسیا رسیدیم. حالا یک فصل شرایط اینطور شده است گزارشگر برنامه باید اینطور در مورد سپاهان حرف بزند؟

وی در مورد شرایط فصل آینده سپاهان گفت: باید به هر شکل ممکن این شرایط درست شود. سپاهان به تغییرات زیادی نیاز دارد و بازیکن و سرمربی بزرگ می‌خواهد تا به جایگاه واقعی‌اش برگردد و امیدوارم شرایط خوبی فصل آینده ایجاد شود.

مدافع سپاهان در مورد اینکه هواداران این تیم خواهان حضور قلعه‌نویی هستند خاطرنشان کرد: هواداران فصل قبل هم کرانچار را می‌خواستند ولی وقتی نتیجه نگرفت علیه او شعار دادند. هوادار احساسی است و باشگاه با توجه به شرایط تصمیم می‌گیرد. در مورد آقای قلعه‌نویی نمی‌دانم قرار است بیایند یا نه ولی امیدوارم هرکسی برای سپاهان مفید است در تیم حضور داشته باشد.

یزدانی در مورد شرایط خودش هم در پایان عنوان کرد: من با سپاهان قرارداد دارم ولی شرایطم معلوم نیست و احتمال دارد سرباز شوم. من ترم آخر کارشناسی ارشد را می‌خوانم و اگر واحدهایم پاس شود و دکترا قبول شوم می‌توانم در سپاهان بمانم و در غیر این صورت باید به تیم نظامی بروم. سوای سربازی من در ایران برای هیچ تیم دیگری جز سپاهان بازی نمی‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز