خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس از ما قوی تر بود

سرمربی الجزیره: نفهمیدم چرا کمک داور پنالتی را تکرار کرد

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۱۸۷

سرمربی الجزیره از تصمیم داور در تکرار ضربه پنالتی پرسپولیس متعجب شده است.

به گزارش ایلنا، هنک تن کاته سرمربی تیم فوتبال الجزیره امارات در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر پرسپولیس که با پیروزی 3 بر 2 شاگردانش در ثانیه های پایانی همراه شد، در جمع خبرنگاران گفت: بازی خیلی برابر بود. پرسپولیس از ما قوی تر بود ولی با پایان خوشی برای ما همراه شد. با یک سانتر خوب در نیمه اول داشتیم مایوس می شدیم ولی بازی با نتیجه خوبی به پایان رسید. 

سرمربی هلندی تیم فوتبال الجزیره در مورد صحنه پنالتی که با دستور داور تکرار شد و پرسپولیس به گل دوم دست یافت، توضیح داد: صحنه پنالتی ما را خیلی ناراحت کرد و تصمیم عجیبی از سوی داور بود. چرا داوران باید پنالتی را تکرار می کردند و این غیرقانونی و غیرطبیعی بود و من نفهمیدم که چرا کمک داور این کار را کرد. برای من این پنالتی یک تصمیم شگفت انگیز بود ولی تیم من واکنش خوبی نشان داد. برای من این تصمیم تعجب برانگیز بود چرا که داور وسط نزدیک صحنه بود ولی کمک داور پنالتی را تکرار کرد.

وی ادامه داد: دو تیم خیلی خوب بازی کردند. این یک چیز کوچک بود ولی دستاورد بزرگ ما در تهران به دست خواهد آمد. ما در جام باشگاه های جهان کیفیت خود را نشان داده بودم. من باور دارم که در بازی برگشت قطعا یک گل را می زنیم و، پس منتظر می مانیم و می بینیم که در بازی برگشت چه اتفاقاتی رخ می دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز