خبرگزاری کار ایران

به اهداف خود در دربی رسیدیم؛

نظری‌جویباری: شرایط استقلال دگرگون شد / تیم برای قهرمانی تقویت خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۲۳

استقلال باید با قدرت در مقابل ذوب‌آهن بازی کند تا بتوانیم برای حضور در فینال و کسب این جام که برای‌مان مهم است، تیم را آماده کنیم.

قائم مقام باشگاه استقلال گفت: استقلال هدف مشخصی در این بازی داشت و به آن نیز رسید

به گزارش ایلنا، علی نظری جویباری درباره بازی این تیم در دربی گفت: ما در این بازی در ابتدا می‌خواستیم گل دریافت نکنیم و در وهله دوم اگر موقعیت خوبی را فراهم کردیم به پیروزی هم برسیم. جای خوشحالی است استقلال در این بازی به خوبی میدان را اداره کرد و توانست نتیجه حداقلی را از این بازی بگیرد و صدر جدول را حفظ کند.

وی افزود: پرسپولیس درصدد حمله همه جانبه بود و هدفش کسب پیروزی بود تا بتواند فاصله خود را تا صدر جدول کمتر کند که استقلال با هنر تاکتیکی خود از این اتفاق جلوگیری و جایگاه خودش را در رتبه اول تثبیت کرد.

نظری با اشاره به بازی استقلال در جام حذفی نیز خاطرنشان کرد: این بازی‌ها همیشه شرایط خاص خودش را داشته و نمی‌شود در آن به موقعیت تیم‌ها در جدول یا نام‌شان نگاه کرد. به نظر من استقلال باید با قدرت در مقابل ذوب‌آهن بازی کند تا بتوانیم برای حضور در فینال و کسب این جام که برای‌مان مهم است، تیم را آماده کنیم که با توجه به شناختی که من از تیم دارم، استقلال توانایی بالایی دارد و می‌تواند با شکست ذوب‌آهن آماده حضور در فینال شود.

قائم‌مقام باشگاه استقلال با اشاره به جدایی برخی از ستاره‌های استقلال از این تیم افزود: به نظر بنده تیم استقلال و نام استقلال بزرگ‌تر از هر نام و نشانی است و نباید هیچ بازیکنی را با نام بزرگ استقلال هم تراز دانست. بازیکنانی که از تیم در این مدت جدا شدند، همه از ستاره‌های بزرگ فوتبال و زحمت‌کشان استقلال بوده‌اند و برای ما قابل احترام هستند ولی در هر صورت ما نیز بازیکنان بزرگی داریم که می‌توانند جایگزینان خوبی در تیم باشند..

نظری افزود: وقتی ما به عنوان تیم ۶۷ جهان و ۳ آسیا از سوی فیفا شناخته شدیم، شرایط استقلال دگرگون شد و استقلال با انگیزه و عظمت بیشتری به عنوان تیمی که ۲ بار قهرمان آسیا شده و پرافتخارترین تیم ایرانی این بازی‌هاست، وارد آسیا می‌شود و به نظر من برای این گروه شرایط خوبی دارد و می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

وی متذکر شد: بعد از صعود از گروه تیم را برای قهرمانی تقویت خواهیم کرد. استقلال تیم بزرگی است و در هر رقابتی تیم‌ها از نام آن هراس دارند. تیم امسال به عنوان تیم ۶۷ دنیا انتخاب شده که همین مهم نیز نشانگر اعتبار و وجهه استقلال در فوتبال آسیاست. بنده امیدوارم در ادامه چه در آسیا، چه لیگ و جام‌حذفی بتوانیم از نام بزرگ استقلال دفاع کنیم و نماینده شایسته‌ای برای کشور عزیزمان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز