خبرگزاری کار ایران

هر چه هست داخل زمین رقم می خورد؛

خرمگاه: صنعت ساری یک حریف سختکوش است / به جادو و جنبل کاری نداریم

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۰۰۲

ما همیشه به فوتبال مثبت نگاه می‌کنیم و به حاشیه‌ها کاری نداریم و دنبال این هستیم که همه اتفاقات در زمین فوتبال رخ دهد.

مربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: همان نگاهی که به بازی با پرسپولیس داریم به بازی با صنعت ساری هم داریم و به همین دلیل با همه توان به مصاف این تیم می‌رویم.

به گزارش ایلنا، در حالیکه علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران به دلیل جلسه با مسئولان این باشگاه در نشست خبری حاضر نشده بود، محمد خرمگاه مربی این تیم درباره دیدار فردا مقابل صنعت ساری گفت: قطعا بازی سختی برای هر دو تیم است. چرا که صنعت ساری یک حریف سختکوش است و ما همین نگاهی که به بازی با پرسپولیس و تراکتورسازی داریم به بازی با صنعت ساری هم داریم و به همین دلیل مقابل این تیم با همه قوا بازی می‌کنیم چراکه بازی مهمی برای ماست و امیدوارم به دور از حاشیه‌ها شاهد یک بازی زیبا باشیم و هر تیمی که بتواند از موقعیت‌هایش بهتر و بیشتر استفاده کند برنده از زمین خارج شود و امیدواریم ما از موقعیت‌هایمان به بهترین شکل استفاده کنیم و ضریب اشتباهات بازیکنان هم پایین باشد.

مربی تیم فوتبال نفت تهران درباره مصاحبه بیرانوند که مدعی شده بود برای جلوگیری از استفاده از جادو جنبل باید در این بازی فکری کرد، گفت: ‌ما همیشه به فوتبال مثبت نگاه می‌کنیم و به حاشیه‌ها کاری نداریم و دنبال این هستیم که همه اتفاقات در زمین فوتبال رخ دهد. البته بیرانوند نظر شخصی‌اش را گفته، اما از نظر ما هر چه هست در داخل زمین رقم خواهد خورد و با آنالیز حریف می‌خواهیم کار را در زمین تمام کنیم.

خرمگاه اظهار داشت: برای این بازی محروم نداریم اما سعید لطفی و کوروشی مصدومان ما هستند.

وی در پاسخ به این سوال که به دلیل در پیش بودن بازی با پرسپولیس آیا مقابل صنعت ساری با همه قدرت بازی می‌کنید یا نه، تصریح کرد: همان نگاهی که ما به بازی با پرسپولیس داریم به بازی با صنعت ساری هم داریم و به همین دلیل با همه توان به میدان می‌رویم چراکه از این راه سریع‌تر می‌توانیم به آسیا برسیم و قهرمان شدن در این جام سریعتر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز