خبرگزاری کار ایران

دلم برای مورینیو و منچستریونایتد تنگ شده است

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۸۵۲

زلاتان ابراهیموویچ به تیم سابقش منچستریونایتد، هواداران آن و سرمربی‌اش ژوزه مورینیو گفته است که بعد از ترک اولدترافورد برای بازی در تیم لس آنجلس گلکسی آمریکا، دلش برای آنها تنگ شده است.

به گزارش ایلنا، ستاره سوئدی 36 ساله‌ای که ماه ژانویه پس از سپری کردن چند ماه کم فروغ به دلیل مصدومیت، با توافق دوجانبه با باشگاه، شیاطین سرخ را ترک کرد، در یک پیام ویدئویی که در صفحه توئیتر باشگاه منچستریونایتد قرار گرفته است، گفت: «می‌بینم که دارید خوب کار می‌کنید و به فینال جام حذفی رسیده‌اید که من با اینکه دیگر آنجا نیستم، خیلی دوست دارم در آن بازی کنم. اینجا همه چیز روبه‌راه است و من هر روز از تابش خورشید لذت می‌برم. می‌خواهم به همه هواداران بگویم که دلم برای شما، برای بازی در اولدترافورد و دیدن تمام همه آن پیراهن‌های قرمز تنگ شده است. من از آنجا خاطرات فوق‌العاده‌ زیادی دارم و می‌خواهم از همه آنهایی که در آنجا به من انرژی و هیجان دادند تشکر کنم، ‌از هم‌تیمی‌هایی که در حق من لطف داشتند و کار مرا آسان می‌کردند. مربی مورینیو، دلم برای تو هم تنگ شده است. تو می‌دانی برای بردن باید چه کار کنی و هیچ رازی هم پشت آن نیست.»

زلاتان سپس درباره انتخاب شدن داوید دخیا، ‌دروازه من‌یونایتد به‌عنوان بهترین بازیکن این تیم برای چهارمین بار در 5 سال گذشته، هم گفت: «با اینکه یک دروازه‌بان نباید هر سال جایزه بازیکن فصل را ببرد اما خب او سال فوق‌العاده‌ای داشت. او به کارش در سطح بالا ادامه می‌دهد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز