خبرگزاری کار ایران

برای همیشه از فوتبال می‌روم؛

مظفر: می‌خواهم با قهرمانی و خاطره‌خوش فوتبال را ترک کنم / دوران من تمام شده!

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۷۱۸

شرایط کار کردن خیلی سخت شده و واقعا دیگر نمی‌توانم ادامه بدهم، به همین دلیل امیدوارم با قهرمانی و با یک خاطره‌خوش از فوتبال بروم. فعلا تصمیم گرفته‌ام دیگر کار نکنم.

ایلنا - سرمربی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس تصمیم گرفته برای همیشه از این رشته خداحافظی کند چون پس از سال‌ها کار مداوم در تیم ملی و باشگاه و بی‌مهری‌هایی که دیده دیگر خسته شده و قصد دارد میدان را به مربیان جوان و تازه نفس بدهد تا شاید بتوانند با این مشکلات کنار بیایند.

گفت‌وگوی شهرزاد مظفر با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:

روز جمعه در فینال جام‌حذفی باید به مصاف ملی حفاری بروید. در مورد این بازی صحبت می‌کنید؟

امسال آخرین بازی لیگ ما مقابل ملی حفاری‌اهواز بود که جمعه هفته برگزار شد و اگر می‌بردیم قهرمان می‌شدیم، اما ۳ بر ۲ باختیم هر چند مستحق باخت نبودیم چون واقعا تیم ما بهتر بود و اتفاقات بازی به ضرر ما شد. حالا بعد از یک هفته در فینال جام حذفی باید با آنها بازی کنیم و امیدوارم آن شکست را جبران کنیم و حداقل قهرمان جام حذفی شویم.

این قهرمانی برای شخص شما چقدر اهمیت دارد؟

با توجه به اینکه تصمیم گرفته‌ام سال آینده تیمداری نکنم برایم قهرمانی در جام حذفی مهم است. بعد از این همه سال کار کردن خسته شده‌ام و می‌خواهم استراحت کنم. شرایط کار کردن خیلی سخت شده و واقعا دیگر نمی‌توانم ادامه بدهم، به همین دلیل امیدوارم با قهرمانی و با یک خاطره‌خوش از فوتبال بروم. فعلا تصمیم گرفته‌ام دیگر کار نکنم.

در این مدت با بی‌مهری‌های زیادی هم مواجه شدید و این مسائل هم در تصمیم شما تاثیر داشته؟

بله؛ بی‌مهری هم بود و چنین مسائلی آدم را خسته‌تر می‌کند، الان ۱۳ سال است کار مربیگری می‌کنم و در تیم ملی و باشگاه همزمان کار کردم و احساس می‌کنم مربیان جوان‌تر باید بیایند چون تازه‌نفس هستند و شاید بتوانند با این مشکلات راحت‌تر کنار بیایند.

یعنی دوران شما تمام شده؟

فکر می‌کنم دوران من تمام شده و دوره مربیان جوان‌تر است. حدود ۱۴ سال کار کردن در این شرایط سخت، انرژی زیادی از آدم می‌گیرد.

برای فوتبال دلتنگ نمی‌شوید؟

هر وقت دلتنگ شوم راجع به آن تصمیم می‌گیرم، اما الان حس و حالم این است و دیگر نمی‌خواهم ادامه بدهم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز