خبرگزاری کار ایران

آماده‌ام بعد از مدت‌ها بازی کنم؛

مسیمی‌خواهم تمام جام‌های ممکن را فتح کنم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۴۴

مطمئنم می‌توانیم به موفقیت ویژه و خاصی برسیم. امیدوارم سال ۲۰۱۴ نه فقط برای من، بلکه برای بارسا و تیم ملی آرژانتین هم سال خیلی خوبی باشد.

ستاره آرژانتینی بارسلوناشایعات در مورد بی انگیزه بودنش را رد کرد.

به گزارش ایلنا، لیونل مسی گفت: حالم خیلی خوب است. مملو از انرژی و پراز انگیزه هستم. بعد از مدت‌ها توانستم بازی کنم و از شرایط کنونی فیزیکی‌ام راضی و خوشحالم. هنوز درس‌های زیادی برای یاد گرفتن پیش رو دارم و جای پیشرفت زیادی نیز دارم. آماده ام تا دوباره بعد از مدت‌ها بازی کنم.

وی در مورد جام جهانی هم افزود: تدریجا امیدوارم تا بتوانم به نقطه اوج فوتبالم در زمان ایده‌آلی از سال برسم. امیدوارم بتوانم در مسیری که تا جام جهانی پیش رو داریم در سطح بالایی فوتبالم را دنبال کنم. خیلی حس ویژه‌ای دارم. حسی متفاوت با سایر جام‌‌جهانیها. جام جهانی ۲۰۱۴ در برزیل برگزار می‌شود و این حس ویژه برای تمام آرژانتینی‌ها دارد. هزاران هوادار آرژانتین از ما حمایت خواهند کرد و مطمئنم می‌توانیم به موفقیت ویژه و خاصی برسیم. امیدوارم سال ۲۰۱۴ نه فقط برای من، بلکه برای بارسا و تیم ملی آرژانتین هم سال خیلی خوبی باشد.

مسی در ادامه راجع به شرایط تیم ملی آرژانتین برای حضور در جام جهانی برزیل گفت: جام جهانی در زمان خوبی برای آرژانتین از راه می‌رسد. ما به عنوان یک تیم، چه در داخل و چه خارج از زمین رشد و پیشرفت زیادی داشته ایم. ما بازیکنان خوب زیادی داریم که می خواهند برای کشورمان بازی کنند. فکر می‌کنم در آمادگی خوبی به برزیل خواهیم رفت و شرایط خوبی برای فتح جام خواهیم داشت. برگزاری جام جهانی در کشور برزیل که همسایه مان است حس ویژه‌ای دارد.

وی درباره شرایط بارسا نیز خاطرنشان کرد: هر فصل یک فرصت جدید است. ما با بارسا همیشه برای فتح جام‌های مهم بازی می‌کنیم و همیشه تلاش می‌کنیم تا تمام جام‌ها را مال خود کنیم. من هنوز درس‌های زیادی برای یادگیری دارم و چیزهای زیادی هم برای به نمایش گذاشتن دارم.

مسی درمورد آرزو و خواسته‌اش گفت: امیدوارم بتوانم این شرایط فیزیکی را در طول مسیر منتهی به جام جهانی حفظ کنم چون بازی‌های مهمی با بارسا پیش رو داریم. یک بازی حذفی سخت در لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی و چندین بازی سخت در لالیگا و جام حذفی که برای آنها باید مبارزه کنیم. آرزویم برای ادامه قهرمانی‌ها، انگیزه اصلی من است. می‌خواهم به همین ترتیب به کار ادامه داده و تمام جام‌های ممکن را فتح کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز