خبرگزاری کار ایران

تیم قلعه‌نویی هنوز شانس اول قهرمانی است؛

فریبا: قهرمان لیگ از دل بازی استقلال و فولاد بیرون می‌آید

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۶۸

فولاد خوزستان در حال حاضر خوب بازی می‌کند. به نظرم فولاد مربی خوبی دارد و بازیکنان خوبی هم در این تیم بازی می کند و مشکل مالی هم ندارد و امیدوارم اگر استقلال نتوانست قهرمان شود فولاد قهرمان شود.

مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: شکست مقابل ملوان یک شوک بزرگ برای استقلال بود.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: به نظرم باخت سنگین مقابل ملوان در انزلی یک شوک بزرگ برای استقلال بود. قبلا هم گفتم و باز هم می‌گویم که قهرمان امسال از دل بازی استقلال و فولاد بیرون می‌آید. استقلال ۳ بازی بسیار سخت دارد که ۲ بازی‌اش مقابل نفت تهران و تراکتورسازی در خانه و با فولاد خوزستان خارج از خانه است. استقلال به نظرم هنوز خیلی چیزی را از دست نداده و باید تیمش را جمع و جور کند و مصدومانش را برساند و روح قهرمانی را در خودش حفظ کند.

وی افزود: فولاد خوزستان در حال حاضر خوب بازی می‌کند. به نظرم فولاد مربی خوبی دارد و بازیکنان خوبی هم در این تیم بازی می کند و مشکل مالی هم ندارد و امیدوارم اگر استقلال نتوانست قهرمان شود فولاد قهرمان شود.

مربی سابق استقلال اظهار داشت: تراکتورسازی آخرین حریف استقلال در لیگ است که سرنوشت قهرمانی را می‌تواند مشخص کند. تراکتورسازی قهرمان جام حذفی شده و انگیزه‌اش کمتر اما تراکتور همیشه تراکتور است و اگر بخواهد در آسیا خوب بازی کند نمی‌تواند بازی‌های داخلی را رها کند. تراکتور باید در لیگ ایران انسجام خودش را حفظ کند تا در آسیا خوب بازی کند به همین دلیل تیم اولیویرا نه تنها جلوی استقلال بلکه در هر ۳ بازی باقی‌مانده محکم بازی می‌کند. ممکن است تراکتورسازی تقسیم انرژی کند که طبیعی هم هست اما در لیگ هم محکم بازی می‌کند.

فریبا در پایان گفت: استقلال هنوز شانس اول قهرمانی است و اگر بتواند فولاد را ببرد حتما قهرمان می‌شود که البته بازی با فولاد برای استقلال خیلی سخت خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز