خبرگزاری کار ایران

نایینگولان: به ما می‌گفتند بازنده / ما بیشتر از بارسلونا شایسته صعود بودیم

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۶۵۱

نینجای رمی‌ها در بازی برگشت در ترکیب تیمش قرار گرفت و نقش خود در شکست بارسلونا و تکمیل معجزه را به خوبی ایفا کرد.

به گزارش ایلنا، راجا نایینگولان گفته که رم در بازی با بارسلونا بیشتر از حریف به دنبال پیروزی بود و شایسته برد بود: «برد 3 بر صفر فوق‌العاده است اما اگر هر دو بازی رفت و برگشت را نگاه کنید، می‌بینید که ما بیشتر به دنبال پیروزی بودیم و واقعا شایسته صعود بودیم.»

این ملی‌پوش بلژیکی برای بازی رفت مصدوم بود اما در بازی برگشت نقشی کلیدی ایفا کرد: «ما سه گل مهم مقابل تیمی زدیم که در سال‌های اخیر قهرمانی‌های بسیاری کسب کرده است. همه چیز رویایی بود، از ورزشگاه گرفته تا جو پیرامون ما. ما باور داشتیم.

زمانی که قرعه ما مشخص شد کمتر کسی بخت صعود را برای ما متصور بود اما پس از نتیجه ناعادلانه بازی رفت، باید باور می‌داشتیم چون هیچ چیز برای از دست دادن نداشتیم. ما زود پیش افتادیم، فرصت‌های بیشتری پیدا کردیم و اعتماد به نفس‌مان افزایش یافت. برای تیم خوشحالم، چون مردم ما را بازنده خطاب می‌کردند و این باعث انگیزه بیشتر ما می‌شد.»

نایینگولان در آرایش 2-1-4-3 اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو پشت ادین ژکو و پاتریک شیک بازی می‌کرد. او گفت: «مربی تغییراتی در تیم داد تا بارسلونا نتواند مانند همیشه از دفاع بازیسازی کند. این بازی بی‌نقص بود و ما فرصت‌های زیادی هم داشتیم.»

گفتنی است، قرعه کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان  عصر امروز به انجام رسید و بر این اساس رم به مصاف لیورپول خواهد رفت و بازی دیگر این مرحله را تیم های رئال مادرید و بایرن مونیخ برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز