خبرگزاری کار ایران

گرشاسبی: باید پارس جنوبی را شکست می‌دادیم / محرومیت عضو باشگاه صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۳۸۵

سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران گفت: باید پارس جنوبی راشکست می‌دادیم و تساوی قابل قبول نیست و بهتر بازی می‌کردند و فرصت های زیادی هم وجود داشت که تبدیل به گل نشد.

حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان دیدار این تیم برابر پارس جنوبی گفت: با توجه به اینکه بلاخره برانکو به بازیکنان جوان فرصت داد و ترکیب را عوض کرده بود، باید پارس جنوبی راشکست می‌دادیم و تساوی قابل قبول نیست و بهتر بازی می‌کردند و فرصت های زیادی هم وجود داشت که تبدیل به گل نشد. 

او ادامه داد: این بازی فرصت خوبی بود برای جوانان که خودشان را در تیم ببینند و با توجه به اختلاف امتیازی که نسبت به بقیه تیم ها داریم و خیال تیم بابت قهرمانی راحت بود؛ منطقی بود که بازیکنان جوان حضور داشته باشند و نتیجه دلخواه کسب نشود.

گرشاسبی در واکنش به این سوال که نتیجه این دیدار برای بازی با السد نگران کننده نیست، عنوان کرد: این ترکیب اصلی نبود و آنها فرق می‌کنند. قطعا با ترکیب اصلی بهتر بازی خواهیم کرد. 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره محرومیت یکی از اعضای باشگاه عنوان کرد: این کذب محض است و تا این لحظه صحت ندارد.

گرشاسبی در پاسخ به این سوال که رقم قرارداد برانکو از شفر بیشتر است، بیان داشت: من نمی‌دانم که چنین حرفی است یا خیر. اما حرفه ای نیست باشگاهی در امور باشگاه دیگر دخالت کند. هیچ رقم و عددی صحت ندارد و طبق قوانین فدراسیون فوتبال محرمانه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز