خبرگزاری کار ایران

این برد تو دهنی به حاشیه سازان بود / من از طاهری خواستم صحبت نکند

گرشاسبی: هواداران خیلی زود شخصیت واقعی هر کسی را خواهند دید

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۶۳۳

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می گوید این برد تو دهنی بود به کسانی که دوست داشتند ما را وارد حاشیه کنند.

به گزارش ایلنا، گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از پیروزی تیمش مقابل پیکان گفت: خوشحالیم بازی را بردیم، با توجه به حاشیه‌هایی که همیشه برای ما درست کرده‌اند و نمی‌دانم چرا دوست دارند نشاط اجتماعی در بین هواداران از بین برود؛ اما توانستیم بازی را ببریم و جای خوشحالی دارد.

او ادامه داد: من شب بازی به بازیکنان گفتم فقط به خاطر مردم و هواداران بازی کنند و خدا را شکر که توانستیم بر این حواشی اخیر غلبه کنیم. البته از رسانه‌ها هم انتظار داریم که ما را کمک کنند. ممنونیم که در این مدت در کنار ما بوده‌اند. امیدواریم بتوانیم در جام باشگاه‌ها با شرایط و روحیه خوبی حاضر شویم.

مدیرعامل سرخپوشان در خصوص صحبت های مهدی طارمی گفت: طارمی قدر نعمت‌های خدادادی را نمی‌داند و کفران نعمت می‌کند، او باشگاهی را که در شکل گرفتنش سهم به سزایی داشته است را با مشکل روبرو کرده، این در حالی است که پرسپولیس در تمام سختی‌ها در کنار او بود و در هر شرایطی باشگاه به او کمک کرد. این کارها بی‌ انصافی است، در آینده‌ای نزدیک هواداران شخصیت واقعی هر کسی را خواهند دید و آنها را خواهند شناخت. این برد تو دهنی بود به کسانی که دوست داشتند ما وارد حاشیه شویم.

گرشاسبی در مورد صحبت‌های طاهری گفت: در شرایط بحرانی که به وجود آمده من از آقای طاهری خواستم که در حال حاضر به این مسائل جواب ندهد و به خاطر هواداران و برای موفقیت کل مجموعه تیم در برهه فعلی در کنار ما باشد و از ما حمایت کند.

گرشاسبی پیرامون رای صادر شده توسط دادگاه CAS گفت: با هجمه‌ای که روی بازیکنان خارجی سرازیر شده است خوشبختانه هیچ تاثیری روی عملکرد ما نداشتند و ما اسناد و مدارک را ارسال کردیم، امیدواریم CAS هر چه زودتر چه رای خوب و چه رای بد را ارسال کند و خیال ما راحت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز