خبرگزاری کار ایران

باید به کی روش اعتماد کنیم؛

استیلی: دیگر وقت انتقاد از تیم ملی نیست / ۴ میلیارد به حساب پرسپولیس پرداخت شده

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۷۳۱

ما باید به کارلوس کی‌روش اعتماد کنیم و با حمایت از تیم ملی نقش یار دوازدهم را ایفا کنیم تا ان‌شاءالله در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل نتیجه‌ خوبی را به دست آوریم.

بازیکن اسبق تیم ملی با بیان اینکه دیگر وقت انتقاد از تیم ملی نیست تاکید کرد: همه باید به کی‌روش احترام بگذارند و در حال حاضر زمان خوبی برای نقد و انتقاد از تیم ملی نیست.

به گزارش ایلنا، حمید استیلی با حمایت از تیم ملی، گفت: در حال حاضر شرایط تیم ملی ما به گونه‌ای است که همه باید از آن حمایت کنیم. الان زمان نقد و انتقاد نیست. تنها با حمایت می‌توانیم موفق باشیم. در جام جهانی ۱۹۹۸ که بازی می‌کردم این حمایت از سوی مردم و رسانه‌ها وجود داشت و همین باعثشد همه مردم را در کنارمان در مسابقات ببینیم. این که متاسفانه درباره لباس های تیم ملی و بازی‌های تدارکاتی بحثزیاد شده است دیگر چیزی را حل نمی‌کند.

وی درباره بازی های تدارکاتی تیم ملی گفت: درباره تعداد بازی‌های تدارکاتی تیم ملی آنقدر صحبت شده که همه دنیا فهمیده اند و این در حالی است که نباید در این باره این قدر صحبت می‌شد، چرا که روی تمرکز بازیکنان می‌تواند تاثیرگذار باشد. ما باید به کارلوس کی‌روش اعتماد کنیم و با حمایت از تیم ملی نقش یار دوازدهم را ایفا کنیم تا ان‌شاءالله در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل نتیجه‌ خوبی را به دست آوریم.

او در پاسخ به سوالی درباره حراج لباسش در جام جهانی ۹۸ گفت: موسسه‌ای از من خواست لباس بازی با آمریکایم را در حراجی بگذاریم تا درآمدش به نفع بیماران مبتلا به سرطان استفاده شود. من هم از مادرم که لباس نزدش بود خواستم این کار را انجام دهیم و لباس را به من بدهد. ایشان لباس را به من داد و ان‌شاءالله روز چهارشنبه این لباس حراج گذاشته می‌شود.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان و در پاسخ به این سوال که تیمش چه بازیکنانی را جذب کرده و چه بازیکنانی از این تیم رفتنی هستند؟ اظهار داشت: این مساله مربوط به دایی و رحیمی است. ما به عنوان اعضای هیات مدیره تنها به موضوع‌های کلان و کلیت باشگاه کار داریم و نمی‌توانیم در این موارد صحبتی کنیم. ما فقط در این حد می‌توانیم صحبت کنیم که ۴ میلیارد به حساب اعضای کادر فنی و بازیکنان ریخته شده و تا حدی از پولی که بازیکنان از ما طلب دارند را پرداخت کرده‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز