خبرگزاری کار ایران

ما راه طاهری را ادامه می‌دهیم

گرشاسبی: هدایتی به پرسپولیسی‌ها سکه داده؟ تنها یک مهمانی بود (فایل صوتی)

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۹۵۸

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره پاداشی که بازیکنان این تیم دریافت کرده اند توضیحاتی را ارئه داد.

به گزارش ایلنا، حمید گرشاسبی در حاشیه تمرین امروز سرخپوشان تهران گفت: وزارت هیچ موضعی در مورد دیدار ما با هدایتی نداشته است و اینکه گفته می‌شود ما را احضار کرده‌اند درست نیست. ضمن اینکه استعفای ترکاشوند هم به دست ما نرسیده است. در مورد اضافه شدن عضو جدیدی به هیئت مدیره وزارت ورزش تصمیم گیرنده است. ما اعضای هیئت مدیره شرح وظایف‌مان مشخص است و تصمیمات این چنینی بر عهده وزارت ورزش است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره پاداش به سرخپوشان اظهار داشت: ما به بازیکنان قول پاداش داده بودیم که بعد از پیروزی خوبی که مقابل پارس‌جنوبی بدست آوردند هیئت مدیره سکه‌های آنها را فراهم کرده و در اختیارشان قرار داد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش مجدد به حضور حسین هدایتی در هیئت مدیره باشگاه اعلام کرد: این چه سوالی است که شما می‌پرسید؟ وزارت ورزش که در مورد کار کردن افراد وقت نمی‌گذارد.

گرشاسبی درباره دیدار برانکو و بازیکنان با حسین هدایتی گفت: بازیکنان به مهمانی رفته‌اند مگر اشکالی دارد؟ خود شما به مهمانی نمی‌روید؟ ما که نمی‌توانیم راجع مسائل این‌چنینی بازیکنان را توبیخ کنیم! در مسائل این‌چنینی بازیکن آزاد است خارج از زمان تمرین هر کاری را انجام دهد. باشگاه فقط در مورد مسائلی که به آن مربوط می‌شود دخالت می‌کند. نمونه‌اش موضوعی که اخیرا بین بیرانوند و هواداران اتفاق افتاد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درخصوص اینکه گفته می‌شود هدایتی به بازیکنان پرسپولیس سکه پاداش داده اظهار داشت: باز هم که از این سوالات پرسیدید. تاکید می‌کنم که هیئت مدیره این سکه‌ها را در اختیار بازیکنان قرار داد.

گرشاسبی درباره ادامه راه پرسپولیس عنوان کرد: خوشبختانه در پرسپولیس همه چیز خوب است و دیدید تمرین چقدر با نشاط برگزار شد. ما دنبال این هستیم که مشکلات بین راه را مرتفع سازیم و جاده را هموار کرده تا مسیر موفقیت سریع‌تر طی شود. در واقع ما راه طاهری را ادامه می‌دهیم و همان نقشه‌ موفقیت‌آمیزی که او داشت را ادامه خواهیم داد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به آتش سوزی مقابل درب این باشگاه اینچنین واکنش نشان داد: خوشبختانه در این آتش‌سوزی باشگاه هیچ آسیبی ندید اما مسئولان امنیتی دنبال پیدا کردن عوامل این اتفاق هستند تا آنها را دستگیر کنند. یکسری شیطنت‌ها هم از سوی برخی شبکه‌های ماهواره‌ای اتفاق افتاد که مسئولان امنیتی حتما پیگیر آن خواهند بود.

حجم فایل صوتی: ۱.۸۱M | مدت زمان فایل صوتی: ۰۰:۰۳:۴۸ دانلود فایل صوتی
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز