خبرگزاری کار ایران

پیروانی: باشگاه‌ها هم به بازیکنانشان نیاز دارند/ بعد از بازی‌های آسیایی با بازیکنان تمدید می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۴۲۶

سرپرست پرسپولیس در مورد شرایط این تیم و بازیکنان ملی‌پوش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا٬ افشین پیروانی در پاسخ به این سؤال که آیا از گرشاسبی خبر دارید یا خیر، گفت: گرشاسبی امشب می‌آید و خودش در مورد وضعیت باشگاه و نتایج صحبت خواهد کرد و پاسخ می‌دهد.

وی در پاسخ به این سؤال که کی‌روش گفته است باید بین تیم ملی و باشگاه تعامل باشد، گفت: باید مسئولین تصمیم بگیرند هم تیم ملی و هم باشگاه‌ها بازیکنان خود را می‌خواهند و هر دو تیم هم مهم هستند. در مجموع باید به یک توافق برسیم.

مدیر تیم پرسپولیس در مورد اینکه آیا برانکو قبول می‌کند بازیکنان را به تیم ملی بدهد، گفت: باید این سؤال را از خودش بپرسید. من به عنوان یک ایرانی تمام تلاشم را می‌کنم فوتبال ما موفق باشد و نتیجه بگیرد.

وی در مورد اینکه کی‌روش گفته 40 روز بازیکنان را نیاز دارد و تیم‌های ایرانی در آسیا در چند سال گذشته موفقیتی کسب نکردند، بنابراین جام جهانی مهمتر است، گفت‌: ما در حال حاضر دو بازی مهم در لیگ قهرمانان آسیا داریم که باید سرگروه شویم.

پیروانی در مورد بازی مقابل سایپا گفت: بازی خوبی انجام دادیم اما گل اولی که خوردیم آفساید بود. امیدواریم داوران بهتر قضاوت کنند و حق به حق‌دار برسد.سعی می‌کنیم امسال به قهرمانی برسیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه مسلمان گفته است با او تمدید قرارداد نشده است، عنوان کرد: بعد از بازی با نسف‌قارشی و السد که دو بازی مهم هستند با همه بازیکنان برای تمدید قرارداد صحبت خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز