خبرگزاری کار ایران

تهدید افشین پیروانی؛ علی کریمی خیلی حرف‌ها را زد اما خیلی حرف‌ها را به زودی خواهم گفت

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۹۰۹

سرپرست پرسپولیس می گوید بزودی درباره مسائل مختلفی افشاگری خواهد کرد.

به گزارش ایلنا٬ افشین پیروانی در مورد پیروزی پرسپولیس اظهار داشت: بعد از باخت دربی جمع و جور کردن تیم سخت بود ولی موفق شدیم پیروز شویم و باید در امارات هم حریف را ببریم تا سال رو خوب تمام کنیم.

وی با اشاره به استقبال خوب هواداران گفت: این نشان می‌دهد هواداران عاشق پرسپولیس هستند و با یک باخت نا امید نمی‌شوند. از آنها ممنونم که به حمایت از پرسپولیس آمدند از آقای پروین هم ممنونم که برای حمایت از پرسپولیس به ورزشگاه آمدند.

مدیر پرسپولیس در ادامه گفت: من امروز قصد داشتم خیلی صحبت‌ها را مطرح کنم ولی یک بزرگی از من خواست فعلا سکوت کنم تا پرسپولیس دچار حاشیه نشود و در آینده صحبت‌هایم را مطرح می‌کنم.

پیروانی در مورد بازی کردن مسلمان و اینکه گفته می‌شود این موضوع به برانکو تحمیل شده عنوان کرد: مسلمان بازیکن خوبی است. تیمی که ۲ سال پشت سر هم قهرمان می‌شود یعنی مجموعه خوبی داریم. توصیه‌ای نبوده و تصمیم اول و آخر را برانکو می‌گیرد. احدی در باشگاه پرسپولیس این حق را ندارد در کار برانکو دخالت کند.

وی با اشاره به حضور علی کریمی در اردوی پرسپولیس گفت: از کریمی ممنونم که به اردوی ما آمد. او خیلی حرف‌ها را زد ولی خیلی حرف‌ها را هم نمی‌دانست و من به زودی خواهم گفت. در مورد داوری٬ تیم ملی٬ اتفاقات دربی و... را به زودی خواهم گفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز