خبرگزاری کار ایران

توانایی فنی پیروانی بالاتر از دایی است؛

رضایی: پرسپولیس باری به هر جهت بازی می‌کند / دایی هواداران را زجر می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۹۸۳

وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد اول سرمربی مقصر است. پیروانی سرمربی بوده و توانایی فنی خوبی دارد. دایی واقعا ضعیف است و توانایی‌ فنی پیروانی بالاتر از دایی است

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس همچنان اعتقاد دارد علی دایی به لحاظ فنی ضعیف است و حتی افشین پیروانی از او قوی‌تر است و در چنین شرایطی دایی باید از پرسپولیس برود تا هواداران پرسپولیس را بیشتر از این زجر ندهد.

گفت‌وگوی رحمان رضایی با خبرنگار ایلنا را بخوانید:

*پرسپولیس به تراکتورسازی باخت، این بازی را چطور دیدید؟
پرسپولیس خیلی ضعیف کار کرد و از لحاظ انسجام تیمی واقعا ضعیف است و وقتی جلو افتاد برای حفظ نتیجه برنامه‌ای نداشت و اگر برنامه داشت می‌توانست ۲ گل دیگر هم بزند. پرسپولیس باری به هر جهت بازی می‌کند و خیلی ضعیف است.

*مقصر اصلی این نتایج چه کسی است؟
مقصر اصلی علی دایی است و باید عزل شود، چون این توانایی را ندارد. دایی در کار فنی ضعیف است و هواداران را زجر می‌دهد. لیاقت پرسپولیس با این همه هوادار خیلی بیشتر از این حرف‌هاست.

*دایی اعلام کرده می‌ماند و این پرسپولیس را درست می‌کند. واقعا چنین اتفاقی خواهد افتاد؟
امیدواریم چنین اتفاقی بیفتد، اما متاسفانه این تیم خیلی بد کار می‌کند و هواداران در بحران‌ذهنی و فکری هستند، اما لیاقت هواداران پرسپولیس خیلی بیشتر از این حرف‌هاست.

*عده‌ای معتقدند بحثمالی در ماندن دایی در پرسپولیس خیلی مهم است. در این رابطه چه نظری دارید؟
باید از خودش بپرسید. فقط در مورد مسائل فنی صحبت می‌کنم و به حاشیه کاری ندارم.

*پرسپولیس از ۷ بازی تنها ۸ امتیاز گرفته، این نتایج راضی‌کننده است؟
این نتایج یکی از ضعیف‌ترین نتایج تاریخ باشگاه‌پرسپولیس است. پرسپولیس امسال همه چیز داشت و نسبت به سال‌های قبل حاشیه کمتر داشت و خود دایی تیم را بست و این نتایج قابل توجیه نیست.

*با این وضعیت پرسپولیس در آسیا چه نتایجی خواهد گرفت؟
فعلا در مورد آسیا صحبت نمی‌کنم. الان پرسپولیس در لیگ بی‌نهایت بد بازی می‌کند و در یک بحران بزرگ است. اول بحثلیگ حل شود و بعد در مورد آسیا صحبت کنیم.

*برخی هم معتقدند دستیاران دایی ضعیف هستند؟
نه، نه، اصلا چنین چیزی نیست. افشین پیروانی مربی خوبی است و توانایی فنی بالایی دارد. من احترام خاصی برای پیروانی قائل‌ام. وقتی تیم اینطوری نتیجه می‌گیرد چنین بحث‌هایی فقط توجیه است. وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد اول سرمربی مقصر است. پیروانی سرمربی بوده و توانایی فنی خوبی دارد. دایی واقعا ضعیف است و توانایی‌ فنی پیروانی بالاتر از دایی است و شکی در این موضوع ندارم. دایی با دستیارانش مشورت نمی‌کند و اگر مشورت می‌کرد وضع پرسپولیس بهتر از اینها بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز