خبرگزاری کار ایران

تمرین استقلال تحت تاثیر حضور نماینده مجلس و آقای مدیرعامل

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۸۷۶

تمرین امروز استقلال با غایبان زیادی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال استقلال از ساعت 12 امروز در زمین ورزشگاه صنایع دفاع تمرینات آماده سازی خود را پیگیری کرد. مثل روزهای گذشته وینفرد شفر پیش از شروع تمرین برای بازیکنان به صحبت پرداخت.

گرهارد شرودینگر مدرس دروازه بانی که از آلمان به تهران آمده است امروز باز هم با 2 دروازه بان این تیم رحمتی و بابازاده تمرینات ویژه‌ای انجام داد. 

 ملی پوشان تیم استقلال به همراه برزای و مجید حسینی در تمرین امروز حضور نداشتند.حسینی و برازی به دیدار با نفت تهران نمی‌رسند.فرشید اسماعیلی هم از این دیدار محروم است.

 سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال، پندارتوفیقی و رحیم زارع نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اقتصادی و رئیس کمیته فوتبال مجلس شورای اسلامی در محل تمرین حضور پیدا کردند و از نزدیک نظاره گر برنامه های آبی پوشان شدند.

 محور اصلی تمرین امروز کار با توپ و فوتبال تحت فشار بود که زیر نظر شفر و ساناک برگزار شد.

بازیکنان ملی پوش تیم استقلال روز هشتم فروردین به تهران بر می‌گردند و احتمال حضور آنها در آخرین تمرین پیش از بازی با نفت تهران وجود دارد.

تیم فوتبال استقلال روز نهم فروردین ماه در ورزشگاه تختی به مصاف نفت تهران خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز